Aşkımın Bayramı

Hatırladın mı sevgili ?
Senin bana ilk seni seviyorum dediğin gün benim bayramımdı.Benim için seninle yeniden başladığım bu hayat bayram iken diğer insanlar için sıradan bir dini bayram günüydü.Herkes sabahın ilk saatlerinden kalkmış adaklarını adamış,etlerinin tadına bakıyorlardı,ben ise sessizce bir köşeye çekilmiştim,elimde arkadaşınla çektiğin bir fotoğrafın vardı,birde sıcak kahvem.Ortama hiç ayak uyduramamıştım,herkes bayram telaşındayken ben seninle ne zaman buluşacağımı düşünerek telaşlanıyordum.Babam yardım etmem için bana seslenirken,bende şarkımızı mırıldanıyordum.Babam hâlâ sesleniyordu,ben ise seninle neler yapabiliriz diye liste hazırlıyordum.Kalbimin mutluluk hormonunu salgılamadığı epeyce olmuştu,gelişin benim başlangıcımdı.Gözlerin artık benim dünyamın oksijen kaynağıydı.Tıpkı şarkımızdaki gibi aslında "Sensiz Ben Olmam" .Sana çok alışmıştım,her boş anımda sana şiir yazmaya,elime kalemi alıp sıralara kazımaya,bahçedeki banklara adlarımızın başharflerini yazmaya başlamıstım bile.Bugün beraber oluşumuzun 172.Günü oldu sevgili.Bu zaman dilimi boyunca birçok tehlikeyi atlattık,bize zarar vermek isteyenlere karşılık olarak aşkımızla savaştık,savaşı biz kazandık sevgili.Hiçkimsenin bizi ayırmasına izin vermediğimiz sürece,aşkımız ömür boyu sürecek.Aşkımızın 172 gün boyunca güçlü olduğu gibi,ömür boyu güçlü olması dileğiyle...

Seni Seviyorum SEDA'M ...


                                                                                                                       MEHMET ŞAHİN

( Aşkımın Bayramı başlıklı yazı mehmetSHN tarafından 25.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.