Allah ve Resulüne yakın olmak büyük bir nimettir, uzak olmak tam anlamı ile rezilliktir.


Kul kulu sevince hayat bayram havasında yaşanır, kul kulu sevmeyince hayat hüsran ve viraneliği yaşar.


Allah ve Resulünü sevmeyenler düşmanımızdır, onları dost edinirsek dünya ve ahiretimiz zindandır.


Kul Rahman ve Resulü candan sevmeli, candan sevmeyen cehennemde yanarak bilmem ne etmeli bilinmez!


Allah ve Resulünü ve insanları sevmeyen düşman olur, en sonunda da pişman olur gül gibi solar kalır.

 

Ölüm kovalarken, ondan kaçan kul neden unutursun, ölüm anında alacak dünya malını, neden boşa yığarsın? Harca gitsin ahiret için.

 

Ağlamak için nefis şeytan peşinde koşan ey kul, neden Allah ve Resul peşinde koşmazsın? Hayatını boşuna parçalanmanın peşinde koşarsın?

 

Doğarken taşıyan var, ölürken taşıyan var bari sende yaşarken güzelliğinle insanları taşı ve gülümse.

Mehmet Aluç

( İmanla Süslenmiş Sözlerim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.