Sen! küskün adam. Farkında mısın aylar sonra ilk defa değdi gözlerin gözlerime. İlk defa gözlerim yüzünü bu kadar uzun okuyabildi, yüzün ilk defa bu kadar kızardı. Biliyorum senin de yüreğin tıpkı benim ki kadar hırçınlaşıyor bu anlarda. 

Bak yine geçtin gittin yanımdan, sokağımdan, kaldırımlarımdan. Tenine düşen yağmur damlacıkları benim avuçlarıma düştü birer birer. Rüzgar yine seni getirdi adımlarımın karşısına. 

Bu yağmurlardan, karlardan sonra elbet baharda gelecek gönlüme. Baharı müjdeleyen cemre misali sen yüreğime düştükten sonra. Gökyüzüne kuşlar baş harfini yazacak, bugulu penceremde ki ismin silinip gidinceye kadar. 

Yıldızlar hep pencerenin kenarında toplanacak sen uyurken. Ay geceleri, güneş sabahları benim gözlerimle seni izleyecek uyurken. Rüzgar ellerim olup okşayacak tenini. Biz yine her sabah taze ekmek kokularının birbirine karıştığı bu sokakta karşılaşacağız seninle. 

 Sahi, gözyaşlarımız yıldızlar gibi süzülürken nemli yanaklarımızdan, aşkı dilesek gerçekleşir mi? Her sabah ezanında tek sevgilinin huzurunda seni dilesem, sana dualar etsem gölgeni bulur muyum yeniden?

Elime geçtikçe resimlerin, kilitleniyor gözlerim. Öyle derin bakar ki gözlerin şiirlerimin dili tutuluverir. 

Gülüşünde ki huzur, öyle temiz kokuyor ki tütüyor hala burnumda gurbet sancısı misali. 

Sen, küskün adam! yüreğini  enkazlardan kurtarmaya geldim. Aylarca gecelerce seni diledim. Ben senin enkazlarının kazazedesiyim, kendimi kurtardığım gibi senide kurtaracağım elbet. 

Tut ellerimden, cevap ver seslenişlerime.
Korkma! ben kurtarmaya geldim seni o enkazlardan.
Kaçma sevdadan,
O seni kurtarma sebebim.


Büşranur Erayabakan



( Kazazededen Mektup Var başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 22.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.