Sabah doğan güneş gibi gönlüme doğansın desem inanmazsın bana, seni çok az seviyorum şakadan desem inanırsın bir anda bana…

 

Karanlık odamı aydınlatan gözlerindir desem yine bana kızarsın, sen gönül perdemi açan içine doğan güneşimsim desem yine kızarsın ama doğrusu bu güzelim, ya sen benimle gizliden eğleniyorsun ya da aşktan haberin yok güzelim…

 

Güneşe, gökyüzüne yüzünü çeviren çiçekler gibi, bana gül yüzün ile bana dönen sevgilim. Suskunluğuma, yalnızlığıma bahar çiçekleri gibi açıldın bana baharı mutluluğu ellerinle sundun, gözlerimde sağanak sağanak yağmurlar yağarken, gülümseyen gönlünle sildin güzelim…

Sen, çocuklukta kalan sevinçlerim gibi beni kollarına sardın, aşk ile gül yüzlüm…

Karanlık yarınlarımın üstüne doğdun nur gibi güneş gibi, şimdi yarınlarım bana gülümsüyor baharda açan, etrafına kokular saçan laleler sümbüller gibi nur tanem…

 

Zamansız gelen değil zamanında gelensin sen gül yüzlüm…

 

Sen sabrımsın gül bakışlım…

 

Hüsran ile kaybettiğim yılları bana kazandıran gülümseyen bakışlarınla bana umutla gülümseyen zaman oldun ey nur bakışlım…

Mehmet Aluç

( Aşk İle İşlenmiş Anekdotlarım başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.