.............................
.................................................................................
.......................................................................................................
..........................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................




yine hasretin düştü yar, yine gönlüme...
tepeden tırnağa yanıyorum gündüz gece
gönül ateşim görünmedi,mi yaşadığın şehirde
kaldır başını şöyle bir bak beni bıraktığın ötelere
kalbimle adını yazıyorum mavilerin üzerine..
senden sonra vefasız ayrılık acımadı hiç halime,
meydanı boş gördü,dikti beni acıların nöbetine
az söz edecek olsam senden /..../
pırangalar vurdu dilime, can özüme..
ölüyorum yar ölüyorum seni beklerken bu yerlerde..
korkum değil ecel,de..
tükenip yok olacağım seni dünya gözüyle görmede....
hasretin yaman geldi ey yar 
tüketemedim bilesin çeke çeke .
taş kalbin gelsin merhamete,
iki damla göz yaşını sür yaralarımın üzerine
benden dahamı kıymet verdin gittiğin yerlere
ben gelemiyorum, özgürlüğüm tabiplerin elinde
gel,de bir zahmet sor,nasılsın de gönlüme
ayazlar hücum eder oldu pencereme..
neden küsmüş isen sor bana önce..
çekip perdeleri,de yüzüme...
beni hasret bırakma gözlerinin rengine



LESKÜY NARUT..........11/03/2015
( Yine Hasretin Düştü Yar Yine Gönlüme......yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 11.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.