..............................

...............................................


........................................................................


     Bir duygusal anımdı

Bu bedenim öyle aglıyorki birbirine karışmış iplik yumagı gibi duygular birbirine girmiş pörsükçe bir türlü çözülmek bilmiyor kendinde.. karman karışık.feryadım kendime.. neden bunca keder hüzün.. niye feryadım göklere ulaşıyor .. göklere  orada bulut dalgalarıyla carpışıyor.. öyleki fırtınalar kopuyor bedende.. sanki şimşekler çakıyor yüreğime.. içim acıyor.. yüreğim kanıyor .. ilk yardımsa yetersiz ..ben öyle hasta son nefesimde...  doktor yok hemşire çaresizce.. tek istediğim acılarımı kestirmeleri için
serum.. oda yok heryer mahşer yerigibi çığlıklarım...bir depremin enkazındayım hiç nedensiz.. sorsam kendime ..cevabıda nedensiz değil.. hepsininde cevabı yine bende..kendime bilene açıklama yapamıyorum .. çaresizliklerime bazı zamanlar... hep içimde birilerinin bana yaptığı bunca kırılmalar ...
birikiyorlar bir bir..
bir yol bulupda ulaşamıyorlar hedeflerine yine mahkum yine eski
defterlerdeki gibi durmadan üstünü kapatıyorlar..bir çözüm yoluna getiremediler daha halende.. biliyorum bunu bana yapanlar.. yaptıklarınızın yanına kar kalacağını sanmayın bir gün mahşer yerinde soracaklar nasıl bilirsiniz! söyleyeceğim bir bir kirli emellerinizi mahşer yerinde!..unutmayın ben olsam afıma sığınarak.. özürünüzün bana ulaşmasını beklerdim!.. olsada özürünüz benden yana helal hoş etmeyeceğim!!.. sizleri ilk ben kendi ellerimle cehennem ateşine ben göndereceğim!!!!.. idam fermanınızı  ben verip.. cellatınız  ..ben olacağım!!...nasılmış can yakmak ????..can acıtmak???? ..sizde kendi canınız yanarken anlayın bir defa!! ..
pişmanlıklarınızı  dile getirin!.. bunca zaman yaktığınız şu masum insanın!!!.. dünya üzerinde varlığını bilene hiçe sayarak.. benim kimliğimle alay etdiniz..bunları bir bir o cehennem azabında aynısını  idam cellatları gibi boynunuza ben takacağım.!!!!.. ipinizide ben çekeceğim son nefesinizde!!!.. nasılmış benim tatdığım acıyı sizinde tadmanız!!...
 varlığımı kabullenmemeniz!!!!..... ..dünya üzerindeki kültürümden dolayı alaycı tavırlarla kimliğimle alay etmeniz!!!!.. vede varlığımı!!!!! tüm her insan gibi sahiplendiklerimle silmeniz!!!!!!.. lafı gediğine otutduracağım!! aynısınıda ben bir nebzede olsa size yaşatacağım!!!.. olayyerim mahşer gününde!!..yinede çok geç olmadan! yinede bende şüphe ediyorum sizlerin isminizden cisminizden!!!.. bana sizlerin yaptığınız  gibi aynısından!..işlediğiniz nicar maralıma! .. insanlık suçundan!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
hiç olmazsa kimliklerimizi orada tapulaştırırız!!!!.olayyerim mahşer günümde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

6. mart.2015. wederath``dan "Dönüş Korkmaz".



.............


.................................


......................................................




( Bir Duygusal Anımdı başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 9.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.