............

.................................

.................................................................

..........................................................................................

Güneşimi Arıyorum Kaydırdılar
.....Susturuldum elimde olmadan.. kör kurşun gibi vuruldum..
daha günüm dolmadan acı içinde kıvrıldım..
 hiç sepesiz durumlardan durup dururken..  talihin cilvesine bak herşeyim yolunda giderken .. sanki kör şeytan çıktı karşıma bana edeceğini edecekti... ....bende şeytanın lafına uyacaktım beni bayağı bir albukaya aldı..  çok hesaplaştım kendimle durup dururken oldu.. hiç aklımda yokken şeytanın kışkırtmasıydı oysa .... 

......sanki gökten melekler yağdı bana acıdı  napıyorsun bu sen olamazsın! beni insafa getirdiler ..sustum sesizce ,..kendimi dinledim... bütün yaptıklarımda hiç nedensiz değildi aslında.. kendi hatdimi aşarak.. dikenli surların etrafında dolaşıyordum hiç korkmadan! oysa o surların dikenlerinin beni acıtacağını bile bile illaki o yoldan gitmeyi deneyecektim!
 vakitsiz öten horozlar gibi!...

 ....gözlerim karardı ne olduğumu bilemedim adeta baygınlık geçiriyordum! hal böylede olunca sağlıklı karar veremedim, hasta insanın düşüncesinde ne olur? adı üzerinde hasta !  ...bende böyle bir irkildim.. ......ne oluyoruz kendine gel ....  sen daha ölmedin! senin daha yapacak çok işlerin var yöneldim ilaçlarımı
almaya! terapide diyebilirim......
 sanmıyorum hiç eser kalmayacak
eski....................... ..............hastalıklarımdan!  .....   iyileşmeye çalışacağım yüreğim yansada tuz basacağım o yüreği yakacağım  bir kiprit aleviyle  bu illet tuzağından! yine ben tek başına cesaretimle  kendimde bulacağım her defasında dostluğu vede vefayı! her zaman olduğu gibi yine tek başına hiç olmazsa! emin adımlarla yavaş yavaş yine tek başına!  sen üzülme herşeyde bir hayır vardır derlerya? senin düştüğün hallerde öyle! kör şeytanın tuzağından sakın kendini!...  gökten inen meleklerle  bul kendini!
 ...sen sağa ben sola kendi hedefinde
ilerle!...kimseye sen .. sen .. ol  minnet eyleme bel bağlama..kendi kanatlarıyın üzerinde özgürce uç herdefasındada!... zaten kanatların hazır ! ...uçmayı başkalarından öğrenme ilk önce kendinde dene!...  bak gör o zaman kanatlandığında hayatından uçurabildiklerinede gülerek  .. kendimde uçabilirim olanca hislerinle  haykır.. haykırki  seni yarıyolda bırakıp gidenlere...  meyil eyleme!... hayatını  alt üst edenlere haykır haykırki  bir güneş gibi çavarak ... etrafını yakarak yeniden !   ......................

 yeniden doğacağını müJedele !... biliyorum söz ver kendine bir dahamı  yine söz ver kendine ..ne yaparsan yap  kendin için yapacağını söyle dolandırmadan... hastalık hastası ruhundan uzaklaşarak silkin ..etrafınada artık bakma karanlık gözlüklerle güneşe bak o sana yol gösterir verdiği  radyo dalga ışınlarla.. Cesur ol  korkma harabelerden!.. . güneşini yanında taşı güneşki!! ....  tüm dünyayı fetheden bedeni  küçük ama bir okadarda yakıp kavuran cehennem alameti gibidir!!...
......... .... al yanına güneşini  korkma kendine söz vererek  kendi varlığının sana verilen bir ödül olduğunu.... sadece kendin için  özel olduğunu kendini ödüllendirerek müjdele.. dünyaya gelmen bilene alınan en büyük ödüldür .. kapa gözlerini dünya malına ..çık düzlüğe!... Güneşinide yanına alarak çık!.  çıkki ... güneş bilirsin her gün yeniden doğar nasıl batarsa tekrar dogmasınıda bilir!.  Güneş hünerlidir
al  güneşini yanına sen güneşinle aydınlannnnnnnnnnnnnnnnnnnn......................................................aydınlan güneşinle!...................................................
05.03.2015.Wederath`dan........................................Dönüş...................................Korkmaz................
.....................



( Güneşimi Arıyorum Kaydırdılar başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 6.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.