.....................................

.......................................................


..............................................................................


insanına dair..
    Beyinlerinin  içine bir baksan,
 üç kuruşluk akılda yok!
 internet sayfasına bir baksan,
 birbirlerini övmeler ,
dış görünüşleriyle..
içlerine baksan bom bomboş..
hiç birininde içinde Insanda  yok..
 Ben bu gibi düşünenenlere veryansın ..
daha anlam veremedim, gösteriş meraklılarına..
 bune ya! amaç laf olsun...kıyıda köşede istemedikleri .. çekemediklere kişilere çalım yapmak, fiyaka yapmak ,ben bilirim sizin içinizden geçenleri !
sizlerin hangi mideye amaç ettiklerinizi,  kimi alburgaya aldığınızı, hadi oradan! sizi soytarı bozmaları! alayınızın topunu toplasam.. içinizden bir tane bilene adam yok.. hepinizin toplamı elde var sıfır.. hiç birşey ifade etmiyorsunuz! aslında boş boş öylece kendi çıkarlarınz uğruna..
süs boncuğu gibi sadece beden gösterisi yapıyorsunuz! bana güzel desinler diye, sizlerin dışınızdan çok içinizin anlam ifade etmesi bence kıymet biçer! sizler benim katımda tamemen hepiniz sıfırlanmış mutsuz bireylersiniz! 
ben söyleyimde siz yinede hava atacağız illaki diyorsanızda, havanızı atmalara devam! zaten boş bir havadan insana gelmez bir selam! unutmadan geçemedim hiç olmazsa ...böylelikle lafım gediğine şimdilerde oturur! vesselam ..hadi size  kendinize  bildi
ğniz gibi davranın ..
ne desem aynı förmülünüz .. allah akıl vere sizlere .. Bir günden bir güne insan olmayı beceremediniz! galleşler ordusu hep çıkarlarınız uğruna..   çok canı incitdiniz.. hep birilerini yakar gidersiniz..
 unutmayın! sizinde foyanız ortaya çıktı artık susturulmayan dillerden! adınız dünya listelerinde Romana dönüştü en nihayetinde!
ben olsam biraz ortalıklarda fazlaca Poz vermem!  insanlığınız olmadıkdan sonra pozlarınızın kalabalığını neylerim!...  hiç kıymeti yok..Yeter ulan! biraz insafa gelin... çok masum gözüküyorsunuz ama.. sizin her masumuyetinizin altında herdaim bir art niyetinizin olduğunu en iyi ben bilirim !...
Ortalıklarda  çöp niyetine.. fazladan göz kirliliği yapmayın artık!.. Sizlerden oldu şu yorgun bedenim.. şu hırçın feryatlarım..sizlerden!. Sakın haa.. unutmayın! Ellere al gülüm ver gülüm! bana yaptıklarınız zarar ziyan!...
 Bir gün anlıyacaksınız yaptıklarınızdan! vakit çok geç olmadan en nihayetinde! sizlerin de babucu atılacak romanlardaki gibi kıydığınız , susturduğunuz garib bir nicardan ..Insandan.. Maralımdan!....

"Dönüş Korkmaz"...04.03.2015 Wederath'dan...

( Kokoştan Kokoşa İltifat Selamı başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 4.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.