Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 4.03.2015
Okunma Sayısı : 1057
Yorum Sayısı : 0
eskiler her şeyi hep doğru bilirler.belki de bunda yaşantılarından gelip geçen tecrübelerinin de etkisi vardır.
annem derdi ki hep;
bir adam ya da kadın uzun süre bekar kaldıysa evlense bile geçinemez...
o zamanlar çocuktum,pek anlamazdım bu sözlerin manasını...
ama zaman geçtikçe gördüm ki gerçekten de doğru...
çoğu tanıdım kişiler orta yaşa kadar armudun sapı,üzümün çöpü diye nasiplerini hep çevirdiler...belki toplumun baskısı belki de evde kaldım korkusu ile yaptıkları evliliklerinde de kısa sürdü mutlulukları...
  daha evleneli üç ay bile olmayan bir beyefendi tanıdığım bugün çok mutsuzdu.suratından düşen bin parçaydı...sorun ne diye sordum.önceleri anlatmak istemedi...eşi de arkadaşımdı.belki gider söylerim diye düşündü...rahat ol,söylemem dedim...
  üç aylık evliliğim bana yüzyıllar gibi geldi diye anlatmaya başladı...arada derin soluklar alarak...
  bin pişmanım dedi evlendiğime..keşke evlenmeseydim...arada elleriyle başını vuruyordu...
anlattıkça üzüldüm.hem ona hem de eşine...
  ben bekarken evim daha temizdi dedi...ocakta sıcak yemeğim de vardı...şimdi nerdeeeee...ben kapıdan çıktığımda bir köşeyi ben dönüyorum,eşimde bir köşeyi...yahu her gün de sokak sokak gezilir mi?
senin evde hiç mi işin yok?söküğün,dikişin de mi yok???evi bokkkk götürüyor!!!her yer pislik içinde!!!
haaa bu arada yorgancıya da yatak siparişi verdik...
o da niye diye soruyorum yatağınız yok mu?
olmaz mı diyor,ama hanım başkasının yattığı yatakta yatamazmış!!!eeee ben bekardım ya,kimbilir kimlerle yattın o yatakta diye konuşuyor...yahu ben senin benden önceki yaşantını sana soruyor muyum?
yoldayız.hem yürüyoruz hem de konuşuyoruz...önümüze bir cafe geldi oturduk dinlendik...bize çay getiren garson da dinliyor anlatılanları ister istemez...gülümsüyor söylenenlere...
  boşa diyorum ben de madem geçinemiyorsunuz...
  adam irkiliyor...olmaz diyor...kaderim bu benim..çekeceğim...kadınlardan yana yüzüm hiç gülmedi...
  bu arada telefonu çalıyor...öfkeyle açıyor...arayan karısı...nerdesin diye bağırışını ben bile duyuyorum...
sana ne diyor nerde olduğum.hesap mı vereceğim sana?aman tanrım.hepten bitmiş evlilikleri..ne saygı kalmış ne de sevgi...ve bunlar daha üç aylık evli!!!
adamın yüzü karardıkça kararıyor,o sarışın adam oluyor kapkara...öfke nasıl da değiştiriyor insanı hatta rengini...
   gene yürüyoruz yollarda...o hep anlatıyor evliliğini,dertlerini...ahhh diyor ne ettim de evlendim...boşanamam da şimdi...ne derim ben hakime???daha üç aylık evli!!!


candan
4.3.2015
çarşamba-00.21
izmir
( Daha Üç Aylık Evli başlıklı yazı candan tarafından 4.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.