.....................

..........................................


.................................................................................

Bıraktıklarım Bir umut mektup..
Gürbete geleli hiç aranmadım.. mektup atarım selam alamadım.. hep beklerim.. ne zaman.. hep gelirdiye.. kararı size bırakır.. kendimce oyalanırım.. habire.. bu gün yarın gelir diye.. posta yollarını bekler gözlerim...
 ikide birde...
posta kutularını yoklarım...
merdivenden çıkarım sevinçle... belkide cevabım gelmiştir diye... yahu sizler nerdesiniz... bu kadar niye duyarsızsınız... ölsek bu alemde... gürbet ellerde...cenazemizi bilene...
elin.. yabancıları kaldıracak oysa...
  bıraktıklarım... sizlerden çok şey beklemiyordum.. aranmak... hal hatır sorunmak.. gönül dostluğu olmak.. kendimizi sevdiklerimizle beraber.. o eski günlerin.. hatıralarında salmak .. hiç olmazsa ruh dünyalarımzda ..biraz salınmak.. gecmişe dair ne varsa gözden geçirip.. gecmişte kalan anılarımızla.. biraz tazeleyerek avunmak...
Oysaki hiç anlam ve meal kalmamış sizlerde... kimlere dert yanıpda ben.. iki satır karalayıp.. onlarla dertleşmek istiyorumki ... alayının közü sönmüş.. kül olmuş... duygu yoksunu batağında ..susuz çöldeki bir hayat gibi..
bürünmüşler kasvete... nereye kadar bu gidişat ... insan olmaktan ve sevgiden ..sevilmekten mahkum ..hadi sizlere kolay gele.. ne kadarda güvenmiştim... tüm sevdiklerime oysaki... yine yarım kaldı hevesim ...
anılarımıda sildiniz ..sevdiklerim ...ben sizlere nedeyim... neyleyim .. allahınızdan bulasınız.. bu dünyanın .. öbür tarafıda var.. hiç korkunuzda kalmamış.. neye güveniyorsanız... eninde sonunda... ölümde var ha... bunuda bilesiniz... keşke biraz sevgi bahçesinde gezinseydiniz....
çiceklerin nasıl koktuğunu.. nasıl selama durduğunu anlardınız hiç olmazsa.. bu kadar duygu yoksunu olmazdınız...Sen insan olda... olmuyorsa güzelik... sabreyle....

................................................................................................................................................ 23.02.2015Wederath`dan................................................................................................ Dönüs Korkmaz.................................................................


( Bıraktıklarım Bir Umut Mektup başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 3.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.