Bu hayatta profesyonel olmak mı istiyorsun?Hata yap tecrübelerin konuşacak.
Dostluğu anlatmaya kalksam okumayı yeni öğrenmiş yürek misali gülen çocuk takar vefam.
Doğru olan kavak bile dökerken sonbahara yapraklarını eğilmez gövdesine.
Hatır için çiğ tavuk yerken,başa gelen kel tavuğa uğramazken.Boyumuzu gösteren aynalar.
Yürürken başımıza kitap alarak dik yürümek değilde,adam gibi durmayı anlatsak keşke.
Tebessümü esirgeme kediden köpekten insan sevgisi geçer semtinden.
Seversin okumayı yazmayı lakin unutma anlamayı.
Bu hayat kusurlarıyla kusursuz olana şükreder.Hoş gör.
Nezaketin pencerende.Mütevazi ol.
Telaşlı sokaklarda evler ayrı dertler ayrı .
Ağırladığın bu hayatı memnun edemezsin.Sen kendini hoş tut ki,ruhun bedenine daralmasın.
Bozulan oyuncaklara benzemez tamiri.
Bu hayatta ahkam kesmeye kalkma,su testisi su yolunda kırılır der geçer raconun.
Alim olmak için cahil ol.Yaptığın hatalar, dersin.
Kalbin muallim olacak, yarına talebe eğiten olgunluğuna.
Zamanı geri getiremiyeceğin çıraklığın, hatalarına usta kalacak.
Boşuna yaptım deme köprüleri,gülümsemenin farzını sevgiyle akıtacak altından hayat!...

SANİYE GÜNAL

( Hayat... başlıklı yazı Saniye tarafından 3.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.