..........................

.............................................


....................................................................


Daha merhabalaşmaya bir kaç gün oldu!
 Hemen kendinizi ele verdiniz!
Sizin katınızda bu anlam niye dogrusu!
Herkesinde sizin gibi olmasımı gerek?.
 Siz kimsinki emir bakii konuşuyorsunuz?
Şurdan  burdan  fikirleriniz sizde kalsın!
 Ne hakınız varda karşıya öneri sunuyorsunuz ?
Böyle giderse durun siz konuşun yerime oh maşallah! Maraba dedik yolun başında  daha tanımadan ayvayı yedik!
Maraba diye selam verdim sizlere!  Oysa daha tanımaya fırsat vermediniz! Birden emir baki oldunuz!?
Böylesinide hiç yaşamamıştım! Bune cürret maraba çok  şaşırdım!?
Tanımadan etmeden ahkam kesildiniz!  Kendi fikirlerinizi  empoze etmeye calıştınız! Sorgusuz sualsiz! Siz kimsiniz sahi? Daha anlam veremedim! Sahi sizin gibileri suya götürür suzuz getiririm !
Sizler kiminle dans ettiğinizi daha öğrenemeişiniz!
 Birden senli benliler ? Maraba dedikse astarınızı yırtın demedik! Biraz edep takının? Maraba haddinizi bilin! Bir dokunuyoruz  dokuz doguruyorsunuz!   yoksa anam babammısınız ? Bune cürret maraba maraba!!??

"Dönüs Korkmaz".

02.03.15 Wederath`dan




( Merhaba ... Dedik başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 2.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.