VUSLAT

O an için veremeyeceğiniz ne vardır ki?

İşte öyle bir andır sevgiliye kavuşmak… Bazen uzak olmak gerekmez kavuşmak için, gülüşüne hasret olmak için yüzünü görememiş olmak gerekmez…

 

Kavuşmak bazen kaldığımız yerden devam etmektir, bazense yeniden başlamak. Yokluğun bilmecesi sürerken duyulan özlemdir. Kasvet yüklü bir karanlıkta ışığı arayan umutsuz yolcuların en ölümsüz hayalidir kavuşmak…

 

Zamanı insafsızca katleden ayrılıklardan sonraki ilk dokunuştur. Küçük bir şaşkınlık yeniden hatırlamanın ilk acemiliği. Geçmişte yaşananlar bir anda anı olup çıkıverir. Belki de bu yüzden anılarla baş edemeyen bir kavuşma hiç bir zaman gerçek bir kavuşma olmamıştır. Onun adı olsa olsa buluşmadır. Kırık dökük ve eksik bir buluşma. Çünkü, arada hâlâ aşılması gereken can sıkıcı bir uzaklığın ürkek gölgesi dolaşır.

 

Ne bileyim yüreğinde yanıp duran ama bir adım daha gitsen uçurumdan düşmektir kavuşmak. Kalbinde yanan bir ateşin yine kalbinden serinlemesidir. Öyle bir şeydir ki; ne kavuşsan o ateş sönüp yüreğindeki sızıyı giderir, ne de kavuşmasan uçurumlar biter.

 

Bitimsiz kavuşmalar dileğiyle…

Vildan Çalışkan KILIÇER

( Vuslat başlıklı yazı VildnKılıçer tarafından 1.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.