.................................................


.................................................................

............................................................................................................



Kar gibi lapa lapa yağmak istiyorum.. ana vatanıma baba yurduma, gözlerimde iki damla yaş bağrımda sızıyla ermek istiyorum,doğduğum topraklarıma... sadece ben içinde, ve yüreğim ellerimde, tertemiz duygularla, ince ince bir sevinçle lapa lapa kar yağar iken saç tellerime, aldırış etmiyorum mevsimlere..

hasret kaldığım memleketime.. internet başında hasret gideriyorum her gece. gözümde tütüyor,içimde büyür her bir karesi.. annemin yayık ayranı, babamın tütün kokusu.. kardeşlerimim çatık kaşları... hasrtetleri yaktıkça yakıyor bağrımı................. yağmur gibi düşmek istiyorum..

bacı ocağı kardeş sıcağı yurduma.. geride bırakarak çektiklerimi. bakmadan ardıma, bakmadan geride bıraktıklarıma. bir solukta ulaşmak istiyorum tezek kokan kasabama. mevsim olsada kışlarda.. yalın ayak başı kabak..
dayanmak istiyorum büyüdüğüm çatal kapıya... koca bir umut koca bir mutlulukla.. sarılmak istiyorum dertli anama. ağlamak istiyorum kederli babamın omuzlarında. yollar çamur.. mevsim olsa,da kışta..................dönüs...Korkmaz

28.02.2015 Wederath`dan.


( Kar Gibi Lapa Lapa Yağmak İstiyorum başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 28.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.