Hikaye / Anı Hikayeler

Eklenme Tarihi : 28.02.2015
Okunma Sayısı : 1225
Yorum Sayısı : 0




























.....................................................

............................................................................

.....................................................................................................



iyide olmuş kaytarmamışız.
O zamandanda geleceğimizi hazırlamışız demek ki!.
Bir değil iki değil her defasında böyle olunca ögretmenler neden geç kaldığımızı öğrenmek istediler.
Bizde derdik !
- "Öğretmenim !Ahır çaldıkda ondan geç kalıyoruz!.
Her defasında "cetvellerle "döverlerdi "öğretmenlerimiz!.
Neden bilmiyorum "avuç içlerimize "vururlardı, hemde "keskin yerleri ile.  Hemde övüyorum şu medeni düşünceme bakın.. Acaba böyle eğitimciler hangi pisikolojide!?. "Umarım bulmuşlardır  cevabını eğitimciler kendilerince"!.
İyiki vurmuşlarda bu gün bizde bu duruma gelmişiz .
Aslında "öğrenci "dövmek "yönetmenlikte de "yoktu, demekki kendi "kafalarınca "bunalımlarını biz "çocukların üzerinden "döverek denerlerdi!.
Tek ayak üzerine dikerlerdi, babamın işlerinin ağırlığı yüzünden körpe bedenlere verilen ceza, bunlarada kaadir olmuştum ablamda içinde.
Şehirden gelmişler, köy ortamınada gelince onların koları daha uzun oluyor demek .
Aslında yasak "insana vurulmaz!.  "Hayvanada vurulmaz!.  "Üzülerek değinmek istedim"!.
"O "çocukta ne kadar yara açıyorlar!.  Malesef hem "evde hem "okulda hep "korkutularak yetiştiriliyorsun"!.
Buda bir gerçekti, yinede ben "Ögretmen`lerimi her zaman "saygılıyorum bu "günlere gelmemiz onların "katgıları sayesinde!.

Fakat birazda "kendi içimizden gelenlerle bu gün buradayız"!.
"Hadiya kulum demezsen "çabalamazsan hiç birşey düşündüğün gibi olmaz"!.

Wederath`dan . 06 / 12 / 2014 . "Dönüş Korkmaz".   saat. / 05 : 16 ..



( Anadoluda ...çocuk... Olmak ( 5 ). Bölüm. başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 28.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.