................
.........................
.........................................


ne yaşamış,ne görmüş, ne tatmış isem seninle...ayı seninle tanıdım ,yıldızı seninle seyrettim, güneşi seninle karşıladım..acıyı tatlıyı seninle keşfettim seninle sevdim yalan dünyayı..seninle hiçe saydım. dertlerimi....koca bir dağ idin sen ardımda...dolu dolu, kendimden emin, kuvvetli idim..bastığım yerden ses ,konuştuğumda kulak dinlerdi..göz nöbete kalkardı..korkumdan...gözlerimde bir alev,yüzümde alevi söndüren bir tebessüm..vardı ve sen solumda...her bir saniyem ,her bir anım, seni görmeden geçen her bir gün bana koca bir asır..olurdu..kaybolurdum sen gözlerini kapatsan yok olurdum yüzünden eksilse gülmelerin..kaşlarında keman, kirpiklerinde ok idim.sen ardımda iken, ölümde neymiş güler geçerdim..azrailin koluna sepeti takardım..ölüme inat.koşardım ayazlara, gülerdim yazlara, sen ise serinliğim..diye sana gönül verirdim...sen aklım, sen fikrim ,sen hayallerim,din..sevdiy,dik birbirimizi ,kader anlamadı galiba halimizden.yok etti bir çiğ tanesine ikimizi , sen,ki koca bir bulut, ben sana yapışık bir damla, ne korudun, ne kolla,dın, döktün beni eteklerinden sildin bir güneş parıltısına.sevgimizi...aşkımızı değiştin gecelerin matemine ,bu kadar candan, bu kadar el emin sevmiş iken seni.. bu kadar gerçeğim ,bu kadar hakikatim iken, ne vakit oldun bana koca bir  yalan...................................................




...................LESKÜY NARUT.........27/02/2015
( Ne Vakit Oldun Bana Koca Bir Yalan..........yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 27.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.