Bir gün Hz İbrahim yeryüzüne inmiş,elçilik ettiği dinin ne aşamada olduğunu,inananların halinin nice olduğunu merak ediyormuş

Bakmış bir sürü Müslüman ülke var,hepsi kendi yağında kavruluyor iyi kötü,başlarında bir kral bir diktatör,Morali bozulmuş,hangisi en acilse,hangi ülke en zor durumdaysa  onun için dua edecekmiş.

Bakmış,,incelemiş düşünmüş,hem tarihi hem diğer islam ülkelerine rağmen daha vicdanlı olması sebebiyle Türkiye ye karar vermiş.

Açmış ellerini "Allah ım bak o kesim bir eli yağda bir eli balda,mutlu özgür yaşarken şu müslümancıkların Kur an kursları bile kapanmış,Senin gücün her şeye yeter,nasip ette şu müslümancıklar iktidara gelsin" demiş.

Allah Hz İbrahim in duasını kabul etmiş müslümancıklar iktidar gelmişler,nasıl sevinmişler,Cuma namazları kılmışlar hatta onlar bile müslümancıklara yaptıkları hatanın farkına varmışlar.Hz Ibrahim tekrar içi rahat gökyüzüne çekilmiş.Gel zaman git zaman kepçe bir onlara iki müslümancıklara vermeye başladıkça daha bir müslümancıklar oturdukarı koltuklara sarılmışlar.  O kadar çok yemeye başlamışlar ki nefislerine musallat olan iblisler tosun gibi olmuş kilo almış boy atmış,çağın hastalığı oboziteye yakalanmış hiç bir yere gidemez kımıldayamaz olmuşlar Sonra düşünmüşler taşınmışlar hazır bizler suların başını tutmuşken niye onlara akıtalım demişler suların önünü iyece kesmiş ama müslümancıklara bir kaç damla bırakmışlar.

Kış geçmiş bahar gelmiş sular kendi taraflarına aka aka havuzken baraj olmuş.Bakmışlar barajlarda almıyor suyu arapların çöllerine doğru salıvermişler birde ne görsünler arapların çölleri yeşermiş bahar gelmiş,yaz gelip çatınca barajın suları çekilvermiş.Aaa o da ne bahar araplara dokunmuş alışık değiller ya hepsi yere uzanmış,havası ağır gelmiş olmalı diye düşünüp. kalkın diye uzaktan bağırmışlar.Birden kara bir bulut çökmüş,bahar daha çiçek açmadan meyveye durmadan taa nerelerden bizde müslümancığız diye insanlar toplanmış ağaçların dallarını kırmaya çiçekleri ezmeye başlamış.Bizim Türkiye de ki çoğu müslümancık,müslümanlık böyle bir şey deyip deyip vurup kafayı yatmış.Bakmışlar koltuklar güzel yerler rahat üstelik yemekten tosuna dönen obez iblislerin kımıldayacak halide yok.Kara bulut gibi çöken müslümancıklara."bakın dalları falan kırıyonuz bişi demiyoz.ne devşirirseniz fiti fifti" demişler.

Değirmen dönmeye başlamış.Sonra müslümancıklar Allah bizi çok seviyor biraz Kitabında ufek tefek değişiklikler yapsak bize kızmaz demişler

Önce en büyük günahlardan olan zinaya cezayı kaldırmış biraz beklemişler,bakmışlar Allah bir şey yapmıyor gökten taş falan yağmıyor,haram olan şeyleri helal saymaya başlamışlar,kadına tecavüz eden adamları yakalamışlar bakmışlar kadın mini etekli adamı haklı bulup savmışlar.Allan onları o kadar çok sevmiş ki Kur an suresiyle dalga bile geçmişler bir şey olmamış.Sonra iyice şımarık herkese hatta diğer müslümancıklara bile küfürler etmişler hakaretler etmişler paralarını gasp etmişler,istediklerini hapse atıp istediklerine serbest bırakmışlar.

Bazı müslümancıkların kafası karışmış açmış bakmışlar kitabı bağırmaya  başalmışlar.Ama artık çok geçmiş.

Sonra Hz İbrahim tekrar yeryüzüne inip son durumlara bakmak istemiş.Birde ne görsün eskisinden bin kat daha kötü.

Açmış ellerini "Allah ım beni affet,bunlarıda bildiğin gibi yap" demiş..

Bazılarına bu dua ayan olmuş yazmış söylemiş müslümancıklara onlarda bir müslümancıkmış ama onlarıda kimse dinlememiş.

Ümit SEYHAN

( ....cıkların Hikayesi başlıklı yazı Ümit Seyhan tarafından 27.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.