..............................................................................................


...............................................................................................................


......................................................................................................................................




 Aç Yüreğinin Sesini Dinle 
 Bir yürek sesleniyor ta uzaklardan bunca sene gecmesine rağmen
Gönül içinde  biriktirdiği  mazisinden geriye kalanları  anmaya
Olaki duyasın gönlümü  mazimdeki bırkatıklarımın hatırına
Belki bir kere  insafa gelirsinde anlarsın bu yüreklerin sesini..
    Aç yüreğinin sesini dinle....

Bir yürek taşımak  ebediyen karşılıkksız olmalı
Arkasında başka niyetlerin olmamalı illa düşüncemde
Her daim ben yürekliyim diyorsan da  kendince
Aç  yüreğinin  içindeki geçen fırtınaları  bir bir duyalım sencede..
   Aç yüreğinin sesini dinle....

Yılarca biriktirdiğin neydiki halen bir çözüm sürecine gelemedik
Belki birgün olurda kendiliğinden yürek sesini açar diye
Hep bekleyişlerimiz oldu da halende kendi çıkarların uğruna
Yüreğinin  kalıbı  kadar olamadın  dışında insan kavramı  olsada...
 Aç yüreğinin sesini dinle....
9 /01 2015 Lüxemburg`dan.



( Aç Yüreğinin Sesini Dinle başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 26.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.