kafasına huni geçirmiş insan ile ilgili görsel sonucu

Bir süredir çok amaçlı bir plastik huni fabrikası kurmanın hazırlığı içindeyiz.

Önceleri daha az bir kapasite düşünüyorduk ama şimdi ihtiyaçlara yetişebilecek miyiz, bunun sıkıntısı içindeyiz. Zira bugünlerde ülke nüfusunun 9/10 u birer huni ihtiyacı içinde olduklarını açıkça hissettiriyorlar.

Hepimiz görüyoruz, duyuyoruz ve okuyoruz  "niye bana öyle  bakıyon lan?" diye cinayet işleniyor.

İşsiz koca  girdiği bunalımla evdeki masum çocuklarını  ve günahsız eşini öldürüyor.

Zengin çocuğunu kaçırıp da istediği fidyeyi alamayan insana benzeyen yaratık elindeki tutsağı öldürüyor.

Ölesiye seviyorum dediği sevgilisini öldürüyor. (Ölesiye değil ama öldüresiye seviyormuş!)

Akıllı gibisi varken deli gibi seviyorum der, zorlukla evlenirler, bir zaman sonra kıskançlıktan eşini öldürür.

Tezgah kurarak dedesinin üçyüz milyon lirasını gasp eder. Sonrasında 135 milyon liraya lüks bir araba alınca foyası ortaya çıkar.

Masumlara ve küçük çocuklara tecavüzlerin haddi hesabı yok.

Öğrencisine "bir ev tutarım, hem eşim hem kızım olursun" diyen sözde öğretmen...

Genç kızları kandırarak onların bedenlerinden para kazanmanın programlarını yapan  ahlaksızlar.

"Altı yaşındaki kız çocuğuyla evlenilebilir " diyen bir yobazın sinirlerimizi alt üst eden sözleri

Rayından çıkmış ülkemizde  daha o kadar çok ki bu misaller, sayfalar almaz.

Bütün bunlar akıllı insanların işi değil.

Ülkemiz halkı kafayı yemiş durumda.

Nasıl kurtulurlar bu normal ötesi durumdan...

Ekonomik sıkıntılar, siyasi oyunlar,  yoğun bakımdaki adalet ve hapisteki hukuk...

Halk  labirentte kendine bir yol bulmaya çalışıyor. 

Bu çalışmalar sırasında sihirli bir ilaç veya sihirli bir medikal malzemeden medet umuyor.

İşte o medikal malzeme hunidir, HUNİ...

Ve bizler yakında faaliyete geçecek olan huni fabrikamız için  bayilikler arıyoruz, adres aşağıdadır.

Teminat  istemiyoruz ama oynamasını bilen her müşteriye mutlaka bir huni satacak ve  kafasında bir huni ile dükkandan ayrılmasını sağlayacak, şartımız bu...

Her boyda imal edilecek huniler ev tipi az ama kafa ölçüsüne göre çok sayıda ve her renkte olacaktır.

Huni satışlarının seyrine göre  arkadan "zil" fabrikası da zihni sinir ifadesi ile procelerimiz arasındadır.

İlgilenenlerin dikkatine...

Adres: Bozuk kafa huni imalat ve satış genel merkezi

Tahammül mah. Sabır sok. Metanet apt.

KOYUNLU

Mizahınız bol olsun ki gönlünüze güzellikler dolsun,

Selam ve sevgilerle,

Yurdagül Alkan.

( Huni Fabrikası Kuruyoruz Bayilikler Verilecektir. başlıklı yazı Gülalkan tarafından 24.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.