Yıldız fala düşenden beri gaz lambasına fitil oldu dilim !


Tebessüm etmeyi bile unutuyor insan;
Kaldırım kenarlarına sürüklenen dertli mendil daha özgür rüzgarın kollarında.

Yıkımsız kapanmıyor artık yürek sahneleri, perdelerin tozu bronşları tıkıyor yorgunluktan.

Yazılar yazıldığı yerde, söylemler havada, eylemler üçbeşin ayak sesinde.
Gönül feneri bir pil ömrü kadar aydınlık, yalnızlık belki bu yüzdendir hep iştahlı hep aç.

Uzun zamandır nal seslerinde yürüyorum içimde; herşey üst üste duygular toz duman.


Etrafım klonlanmış aynı bestelerden resimler çizerken düşlediğim telkin bile düş olamadan düşüveriyor ellerime.


Sınıfta kaldık / ama o sebebten ama bu sebebten !


Gerisi sadece tasih hatası.


Bülent Kaya

( Tasih Hatası başlıklı yazı YuReKiKLiMi tarafından 22.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.