Kendine İyi Davran



  
    Kötü olunca, kötü davranınca, kalbinin temizliğini diline yansıtamayınca ellerinde yalnızca kırdığın kalp ve yaptığın hata kalıyor. Sonra vicdanın en derinden başlıyor seni kemirmeye yavaş yavaş yüzünde ki gülümseme de, yüreğinde ki huzurda yitiveriyor günün birinde. 
   
   Haklıymış gibi insanları suçlamaya, ‘ bu kadar iyi olmasalardı’ demeye başlıyorsun. Bazen ise vicdanına yenik düşeceğin anda kulağına fısıldıyor seni kötü yapanların iyiler olduğunu. Kulaklarını hem o fısıltıya tıkıyorsun hem de vicdanına.
   
   Kalbin yumuşamıyor bir türlü, aldığı onca yara kabuk bağlıyor diye oda sertleşiyor. Onun sevebileceğini unutup, sadece kan pompaladığını düşündükçe önce kalbin daha sonrada gözlerin masum birer çocuk gibi küsüveriyor sana. 

      O olmadan, bir kuşun narinliğini, sokak çocuklarının kimsesizliğini, aşkın güzelliğini, yüreğinin ritmine uygun başka bir yürekle karşılaşınca nasıl heyecanlandığını göremezsin. 
  
    Kendine iyi davran, bedenine, gözlerine, yüreğine, dudaklarına. Gözlerine bakabilmek için ömür feda edebilecek insanlar var hayatında, yüreğine bir kez olsun dokunabilmek için sayfalarca şiir yazanlar var. Sen başkası için bu kadar değerliyken kendini neden bu kadar kırıyorsun?
   




Büşranur ERAYABAKAN
( Kendine İyi Davran başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 9.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.