Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) İstanbul Şubesi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Şiir Günleri etkinliği kapsamında, Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri belirlenmiş.
Edebiyat dünyamıza hayırlı olsun.
Şiirler, festivalin final programı Şiir Gemisi'ne katılan şairler tarafından açıklanmış ve okunmuş.

Değerli şairlerin şiirleri , festivalin final programıında  Şiir Gemisi'ne katılan şairler tarafından açıklanmış  ve okunmuş.16 bin katılımcıların oyları ile en iyi şiirler belirlenmiş.
Bu güzel aktifitenin ,sosyal etkinliğin kültürümüze katkısı kaçınılmazdır...
Güzel Vatanımıza Milletimize hayırlı olsun.

Şiir Günleri" kapsamında belirlenen Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri şöyle:

"1 - Sezai Karakoç - Mona Roza
2 - Attila İlhan - Ben Sana Mecburum
3 - Ahmed Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim
4 - Necip Fazıl Kısakürek - Kaldırımlar
5 - İsmet Özel - Amentü
6 - Turgut Uyar - Göğe Bakma Durağı
7 - Abdurrahim Karakoç - Mihriban
8 - Mehmet Akif Ersoy - Çanakkale Şehitlerine
9 - Sezai Karakoç - Sürgün Ülke
10 - Yahya Kemal Beyatlı - Sessiz Gemii
11 - Necip Fazıl Kısakürek - Sakarya Türküsü
12 - Erdem Beyazıt - Sana, Bana, Vatanıma, Ülkemin İnsanlarına Dair

Edebiyat dünyası sizlerle daima onur duyacaktır.

NOT: 
yazıya ait resim:Şair Bahaddin Karakoç ,M.Ali Ünsal ve bir şair arkadaşımız...
RESİM 5*17*2014 DE ÇEKİLMİŞTİR
ŞİİR:FONU:Arif Nihat Asya  ("Bayramlar "adlı şiirin fonudur)
( Şiir Günleri başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 4.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.