Ey! İçimdeki gitmeyen boşluk ; 
Her zaman doldurmaya çalıştığım o acı çukurum. 
Bu gece de kitaplar var yanımızda ölenlerin şerefine satırlar yazdığımız bir gecedeyim. 
Bir tek kahvemiz eksik.
Olsun.
Su içeriz. 
Fonda müzik var.
Seversin sen.
Bu gece Cem yok Yıldız var sonra çok ağlama.
Sessizlik işliyor beynimin içine çıkmak istiyorum dışarıya, deliler gibi boş sokaklarda yürümek istiyorum.
Sonra başımda ki o ağrı hatırlatıyor kendini.
Biraz hasta olmuşum da.
Buda geçer sevgili boşluk.
Bir geçmeyen , 
Dolmayan sen gibi mi herşey ?
Seni içime yerleştiren geliyor aklıma, hatırladığım için nefret ediyorum önce ondan sonra ise kendimden. 
Çevrem kalabalık oysa ki.
Fakat öğrendim ki yalnız insan hep yalnız. 
Hep.
Biraz susalım da madem,
Kitaplar konuşsun : çok yorgunum da dinleneceğim müsadenle. 

/ Aynur KAPTI - 24 Ocak 2015 * 01.17
( İçimdeki Boşluk başlıklı yazı silentscream tarafından 31.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.