30.07.13

Pazartesi



TANRIM ,ALLAH'IM ,YAHUDA

Yaşamaktan yorulmak günah mıdır ? Günahsa  affına sığınıyorum ama senin içinde sorun değilse yorulduğumu belirtmek isterim. Gündönümleri beni sıkmaya başladı artık mevsimlerin tadı aynı değil kendimi  peynirsiz bir labirentteki fare gibi kandırılmış hissediyorum .

İnsanların 60, 70 yıl yaşayabilmelerini daha doğrusu ölmemek için bu kadar çaba sarf etmelerini  hayretle izlemekteyim ancak tatmin edici bir cevap bulamadım daha , bana açıklarsan minnettar olacağım. Yaşama sevinci diye bir şey varmış sana sormak istedim. Herkesten  çok yaşayan biri olarak gerçekten varmı ? Varsa yaşama sevincinden bana da  ihsan eder misin.

Seni seven kulun …

 

- Mektup mu o ?

-Evet . sana da merhaba

-Oğlum  mektup mu kaldı bu devirde

-Öyle icap ediyor .

-Romantik olaylar diyorsun yani …

-Hayır samet  s**tir git diyorum TANRIYLA  arama girme!

-İyi be karışmıyorum .Sigaran var mı ?

-Yok!  Benim biraz işim var evde görüşürüz .

- Eee oğlum birazdan ders başlayacak ne işi

-Benim ne zaman derse girdiğimi gördün samet

-Ne bileyim okula gelmişken girersin dedim

-Yok buranın ilham perileri güzel sametcim ondan geldim sana da tavsiye ederim benim hesaba yazdır

-??????????

İşim var dedim ama nereye gitmeli bu saatte hem nereden çıktı bu şimdi ne güzel oturuyordum her zaman ki yerimde mektup mu kalmışmış tanrıyla nasıl konuşa bilirim başka  dünyada bu kadar isteyen insan varken dua kanalları çok yoğundur şimdi   benim işim acele  ara sokaklara kaptan…

sahile gitsem ergenler ve kandırılmışlar dan başka bir şey bulamam sahilin üzüntüye ,sıkıntıya terk edilmeye iyi olduğunu sananlar ,mekanlara fazla anlam yükleyenler, banklarda ki emekli amcalar…

Sokaklarda  boş boş dolaşmak iyi fikir olabilirdi tabi hava 30 derece daha soğuk ve bende o enerji olsa  Allah'ım görüyorsun gidecek bir yerim yok bugun evine konuk alırmısın beni yakınlarda klimalı bir cami var gel dersen …yok Allah'ım ezanın okunacağını bilmiyordum ama bunu bir davet addediyorum .

-Allah'ım teşekkürler beni kabul ettiğin için ve yalnız görüşmemize olanak tanıdığın için .Uta…

-Selamün aleyküm

-Aleyküm selam imam efendi

-Yanlış anlamayın ancak genelde cemaat namazdan sonra hemen gider ikindi namazını erken beklemeye mi karar verdiniz

-Eski bir dostu ziyarete geldim hocam bayağıdır konuşmuyoruz  laf lafı istekler duaları açıyor

-ALLAH  kabul etsin

-İnşallah  hocam iletirim

-Senin huzurunda bile insanlardan  kurtulamayacaksam yalnızlığım  neye yarar Allah'ım

Allah'ım görüyorsun herkes bir şeyleri merak ediyor  bu kadar sorgulamamızı hoşgör insanız affet senin için bir şeyler karalamıştım çıkarken rafa bırakacağım beni yalnız ve mektupsuz bırakma …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( Mektup başlıklı yazı BEŞİRÇALAN tarafından 31.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.