Telefonun sinir bozucu alarmı ile uyandı.

Lütfen biraz daha uyuyayım demek geldi içinden sonra bir yıldır yalnız yaşadığı geldi aklına sadece oflamak ile yetindi. Saat 11 olmuştu ,yine kahvaltı edemeyecekti işe yetişmeliydi . Banyoya yöneldi duş alacağı zamanı da uykuda harcadığı için sadece saçlarını yıkamaya karar verdi sonuç da her sabah duş almasının nedeni topluma karşı mahcup olmamaktı ve uzun zamandır toplumun bir bireyine sunduğu tek yer saçlarıydı . Saçlarını yıkadı ,işedi ve evden çıktı . sokağa çıkar çıkmaz bir sigara yaktı iş yeri bir sigara içimlik mesafedeydi onun için uzunluk birimi buydu mesela semt pazarı üç sigara içimlikti oradan iddaa bayi bir sigara içimlik daha uzak yerleri de hesaplamıştı Ankara 108 memleketi 48 sigara içimlikti hiç denemedi ama biliyordu deneseydi doğru çıkacaktı ne bir eksik ne bir fazla hayat da övündüğü yegane şeylerden biriydi hesaplamaları sigaradan son nefesini çekip botunun altında söndürdü kafasını kaldırdı çalıştığı kafeye gelmişti o andan itibaren garson bey olmuştu ya da hişt garson isminin ya da söyleyeceklerinin önemi olamazdı ,gerçi arada sırada onu insan yerine koyan müşterilerde geliyordu genelde üniversiteliler oluyordu bunlar , geleceğin büyükleri daha hödükleşmelerine çok vardı ama kaçınılmaz sonu biliyordu herkese olurdu onunda başına gelmişti ama o hödüklüğünü diğer hödüklere yönlendirmişti doğanın dengeleyici yönü olduğunu düşünüyordu bu yüzden, bir devinim haliydi bu, olgunlaşanlar bazı iltimaslara sahip olabiliyorlardı hayatta ,belki de ölümün yaklaşması sebebiyle vuku bulan bir telaş hadisesiydi ,ona kalsa 25 yaşını dolduran herkes tımarhaneye kapatılmalıydı kendi de dahil işte o zaman dünya yaşanası bir yer olabilirdi toplumun rahatı için o tımarhaneyi göze alabilirdi ama diğerlerinin onla hem fikir olacaklarını sanmazdı .kafasında tımarhane modasıyla ilgili ilginç bulduğu fikirlerle her hangi bir zamanın modasına uyamayacak nitelik de olan garson kıyafetini giydi işte günün ilk müşterileri de onu beklermiş gibi son iliklenen düğmeyle geldiler , müşterileri diğer garsonlara bırakıp kahvaltıyı aradan çıkarmayı düşündü mutfakta 5 dakikada tost yapabilirdi.
Ama belli ki müdürün onun kahvaltısını önemsediği yoktu tam mutfağa geçecekken müşterilerle ilgilenmesini söyledi zaten bu hayatının hikayesiydi ilk okul lise ne zaman sıvışmaya kalksa hoca hep onu fark ederdi içinden yeni çıkan yabancı bir şarkının kimine göre küfür kimine göre hayata baş kaldırış olan sözlerini söyledi ve müşterilere yaklaştı...... NE İÇERSİNİZ 

( Ne İçersiniz başlıklı yazı BEŞİRÇALAN tarafından 30.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.