*** Artık döllenme vakti özgür düşünler de ,yeniden yaşamaya ..
*** Örtülerden sıyrılma zamanı artık.
*** Hayatın hala acemisiyim
*** Dudaklarınızdan ne kadar paçayı sıyırmak için yalan ikrarlar dökülse de; ahlaklı vicdanlar da ki rahatsızlığın pençesinden kurtulamazsınız.
** En adil yargılanma ancak vicdanlarda olandır.
** Bırakın tüm yaralarınız kanasın. Elbette duracaktır. Ama bir kere vicdanınız kanarsa onu durduracak çare yoktur.
** Vicdanlarına esir yaşayanlar; yaşamın hitamında beraat edecektir.
** Güvenmediğiniz sevgiyi ne yaşayın ne yaşatın.
** Sürekli içinizde barındırdığınız kin ve nefret denizinde ki dalgalar; bir gün sizi yutar.
** Her yaşta; tecrübelilerden istifade etmeye ihtiyaç vardır.Aksi size çok şey kaybettirir.
** Öz güven duymanız; karşınızdakilere saygısızlık yapma hakkını vermez.
** Gemisini yüzdürmek için; deposunu yalan yakıtı ile dolduranlar yarı yolda kalır ve alabora olurlar.
** Baş edemediğinizde; beddua etmektense Allah’a havale edip,onun takdirine sığınmak öfke ve kininizi dindirecektir.
** Sert ve kaba davranışlar otoriter olmanın düşmanıdır.
 
 
 

** Siyah renklerde hayat vermeli... Ah işte seni öyle ve ölesiye sevmeli.
*** Ne denizler geçiyor gözlerimden mavi mavi..bazen sakin ,bazen hırçın ..senin kokun yosunlardan gelen işte..
*** Ben o gözlerin de öleceğim...
 
*** Katkı yoktur sevgimde... İmalatı, maliyeti ve yaşama bedeli bana ait ve eserimdir
*** Mülteci kampı yüreğim... yediler, içtiler, barındılar ve çekip gittiler !..
*** İçimde birikmiş onca çığlıkların avaz avaz hür kalma zamanıdır artık.
*** Sonsuza taşıdığım yüzümdeki gölgelerdir.
*** Her dilde, her şekilde gerekirse işaretlerle konuşurum seninle. Ama susalım işte. Bakalım gözlerimize. Bakışlar anlatsın, konuşsun sessizce; dökülsün sözcüklere.
*** Sen hep siyahlar giyinirsin ya usanmadan ey gece!.. Ne yapıp edip soyacağım seni gün doğumlarında.
*** İçimde sakladığım onca duyguları, günahlarımı , göz kapaklarım da biriktirdiğim ve tuttuğum onca bahtsızlıkların yaşlarını dökme zamanı kapaklanıp secdeye... Sadece ona sığınış, yakarış ve af dileyişler bu sessizliklerde.




Allah'a        
 ısmarladık
Her şeye
Amenna !

***-**
 
Abi, abla
Ne güzel kelime
Helede
Yok mu şu
Eyvallah
Gerisi hikaye..
 

****
Biri 
Birisine
Bakın 
Gerisine.
Ne diyeyim
Neresine.
Bugün de
Geçti 
Veresiye
Boş ver
Gerisine !

( Amenna başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 30.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.