[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE



Şehrin keşmekeşi içinde duyul(a)mayan salâlar gibidir vicdân.  Çok şey anlatır ama duyan olmaz.(2015)

 

 

Hayata dâir  her şeyin emânet  olarak verildiği bir dünyada “emânete sadâkat”tan daha yüce bir zenginlik olamaz.(2015)

 

 

Açgözlülüğüne kurban giden yürek dârağacının asîl üyesi olur.(2015)

 

 

Kibir memesinden akan ihtirâs sütüyle beslenen yürekler ilk gelgitte tekler.(2015)

 

 

Nasıl ki su , oksijen taşıyorsa hücrelere ; Kur’an da oksijen taşır yüreklere.(2015)

 

 

“Laf taşımak” büyük bir kusurdur. Söz aktarmak ise bir erdem…(2015)

 

 

Yüreğimizin üslûbu edeb olursa melekler alkış tutar insanlığımıza.(2015)

 

 

Sana “ senin yokluğunun “ ne demek olduğunu anlatacak bir sen lâzım. Belki o zaman anlarsın neden hep kırıktır sazım.(2015)

 

 

Makâm ve mevkîden beslenenler yaşarken bile mâzîdirler. Kur’an’dan beslenenler ise asırlar geçse  de  diridirler.(2015)

 

 

Hayatla yüzleşebilmek için “ zaman”la sözleşmek gerekir.(2015)

 

 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-20 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 29.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.