SEVGİ...İNANÇ...POZİTİF DÜŞÜNCE ÜÇGENİ 

Bazen düşünürüm acaba ismim Ay ışığı olmasaydı başka ne olabilirdi diye...
Bende derim ki kendi kendime,kesinlikle Sevgi...Sevgi...Sevgi olurdu.
Peki ama niye?
Bu yaşıma kadar en iyi bildiğim şey sevmekti,her şeyi,herkesi canlı cansız ne varsa.

Sevgi insan olmanın temel gereksinimlerinden biridir.

Hayata dair ne varsa sevgi üzerinedir.

Yaşamak için nasıl yemek,su,nefes gerekliyse sevgi de bir o kadar gereklidir. 

Sevgi olmadan yaşamanın da hiçbir anlamı olmaz.

Hayat sevince sevilince güzel.

Sevgi benim hayat felsefemdir.

Ruh, sevgiyle beslenirse güzelleşir. 

Alış verişlerin en karlı olanı ve en güzelidir,alanı da verini de mutlu eder.

Paylaşıldıkça çoğalır;nehir olur akar denizlere,deniz de olur okyanus.

Sevgi derin bir mevzudur.

Her ne kadar sevgiye dair onca yazılar,şiirler yazılsa da,çizilse de tuvallere,şarkılarda türkülerde çalınıp söylense de anlatmak olmaz,sözler yetmez sevgiyi anlatmaya...
O hissedilir,yaşanır güzelliklerde,sevgi denizinde.

Gerçek sevgide eğerler,çünküler  yoktur.Her şeye rağmen sevmektir esas olan.

İnanç;insana,insan olma özelliğini kazandıran temel yapı taşlarından biridir.

İnanmak ilk önce  Allah'a inanmakla başlar.

İnanmak güveni oluşturur,güvenen insanda güçlü olur,karşısına çıkan her türlü engeli aşar,hedefine ulaşır.

İnançta sevgi gibi derin mevzudur.

Ben diyorum ki;inandığınız,düşündüğünüz,hayalini ettiğiniz çoğu şey,bazen geçte olsa size mucizeler gösterir.
Yeter ki pozitif düşünün,her şeyde bir güzelliği bulun çıkarın,inanın görün o zaman görmek istediklerinizi.

Dünyadaki en iyi işler, imkansız olduğunun düşünülmesine rağmen yapılmıştır..(Dale Carnegie)

Büyük şeyler başarmak için sadece harekete geçmemiz değil, ama aynı zamanda hayal etmemiz; sadece plan yapmakla kalmayıp aynı zamanda inanmamız gerekir. (Anatole France)

Gereğine inandığınız her şeyi yapınız. Başkaları ne derse desin,aldırış etmeyiniz,kazanırsınız. (Mustafa Kemal Atatürk)

Pozitif düşünce,olumsuzluklara razı olmayan,her koşulda yapabilecek iyi bir şeyin olduğuna inanan,insan hayatını olumlu yönde etkileyen bir düşünce tarzıdır.

Bu gün artık başarının yolu pozitif düşünmekten geçiyor.

Güzel gören güzel düşünür,güzel düşüncelerde davranışlara yansır,Güzel ve iyimser davranan kişi önce başkasını mutlu eder,başkalarının mutluluğu da kendisini mutlu eder.

Herkes yaşamında ne ekerse onu biçer.Tarlaya arpa ekip buğday biçemezsiniz.

Düşüncelerinizi değiştirirseniz eğer hayatınız değişir,hayatınız değişince de bakış açınız değişir.Bakış açınız  ise yaşam kalitenizi belirler.

Her şey aslında bir enerjidir.

Bana göre enerjinin insanda en çok hissedildiği yer gözlerdir.
Tıpta bile bir insanın öldüğünü anlamak için öncelikle gözlere bakılır.

Enerji verdiğiniz çoğu şeyin size geri dönüşünü izlediğiniz oldu mu?

Ev,eşyalar,ses vermeyen duvarların bile,canlı cansız ne varsa enerjiniz olmadığındaki hallerini gözlemlediniz mi?

Mesela tam bir kişiyi düşünürken o kişiyle karşılaştığınız veya o kişiden telefon aldığınız oldu mu?

Hayalinizle hiç karşı karşıya geldiniz mi?

Hiç rüyalarınızı bire bir yaşadınız mı hayret ederek?

Hayatınızda tesadüf sandığınız olayların yeri çok mu?
(Gerçi ben hayatta hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inanırım.)

Hiç düşündünüz mü neden hep iyilerle veya hep kötülerle karşılaşıyorsunuz?

Ben hep düşünürüm bunları zaman zaman ve tanık olurum içimizdeki enerjinin mucizevi etkisine.

Kendimizi mutlu,heyecanlı,başarılı hissettiğimizde etrafa pozitif enerji yayarız.

Oysa kendimizi üzgün,kızgın,yalnız,incinmiş hissettiğimizde etrafımıza da negatif enerji yayarız.Gözlerimizdeki ışık söner.Bu ruh hali uzun sürerse hayatımızda her şeyin ters gitmesinden yakınırız.

İnsan ancak belirli şartları oluşturarak ve önce kendisini tanıyarak pozitif düşünmeyi ve bunu alışkanlık haline getirmeyi başarabilir.

Sadece söyleyerek pozitif düşünemezsiniz.

İnsan kendi düşüncelerinin ürünüdür.
 
Çin atasözü der ki...

İyimser insan her felakette bir fırsat, kötümser insan da her fırsatta bir felaket görür.

Kural basit;gerçekten iyi düşünürseniz inançla,sevgiyle,iyi şeylerle karşılaşmanız an meselesi.

Hepimizin de zor ve sıkıntılı zamanlarımızda da bu üçgenin kafamızda şekillenmesini temenni ediyorum.

Her şey hepimizin de gönlümüzce sağlıklı bir şekilde huzur içinde olması dileğimle;sevgi,saygı,kardeşlik,hoşgörü duyguları içerisinde,önce kendisi ile barışık sonrada aile ve çevresiyle barış içinde bir toplum,dünya olsun istiyorum.

Şu yalan dünyada,kısacık ömürde,güzel günlerde sevgiyle,inançla,pozitif düşünceyle yaşamak ümidiyle...

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ
( Sevgi...inanç...pozitif Düşünme Üçgeni başlıklı yazı Ayışığı tarafından 24.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.