Bırak yüreğim, her şeyi her zamanki gibi oluruna bırak.
Zorlama sonları…
Ortak olsa da hayallerin, kurulmamış say aşkın hatırına.
Hayallerin ardında canımızı acıtan gerçekler var istesen de istemesen de.
Aşk; mükemmel bir duygu, tadılası tekrar tekrar.
Küseceksen eğer hem ağlayıp hem de gidene küs, sona küs, ama lütfen aşka küsme yüreğim.
Bil ki; biten sadece hayallerin değil, gençliğin değil ve sen değilsin. Aranızdaki aşkta tükendi seninle.
Bir umut var seninle, tükenmese de benzi sararan.
Kaldır başını yüreğim asla öne düşürme!
Yaşadıklarından ve yaşattıklarından asla ezilme, üzülme.
Aşk; adına savaşılacak bir duyguydu, savaştık…
Mertçe, sadakatten ödün vermeden, beyazı siyah etmeden, dürüstçe savaştık ve de kazandık.
Aşk yine seninle beraber, kaybeden sen değilsin.
Bir yanımız acıyorsa, kanıyorsa şayet; bu aşk adına sözüyle eylemi birbirini tutmayan, mertliği cebine koyup namert maskesini takıp sıkıca tuttuğu ellerini bırakan utansın.
Sevda yüklü yüreğini ayrılık yeliyle savuran utansın.
Keşkeler olmasın dilinde ve eyvahları uzaklaştır kendinden.
Bil ki; sen elinden, yüreğinden gelenin fazlasını yaptın. Bil ki; öpülesi ellerin…
Bırak kalbim... Her şeyi her zamanki gibi zamanın akışına bırak.
Sabır en büyük sırdaşın olsun…
Umut ışığın, aşk rengin, bedenim yoldaşın olsun…
Korkma yüreğim; ben hep seninleyim…
(2000)


ISLAK MEKTUPLARIN HİKAYESİ 1'DEN

( Lütfen Aşka Küsme Yüreğim başlıklı yazı _HaTiCe_ tarafından 24.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.