Dünyanın ve Türkiye'nin korkulu rüyası ve baş belası olan IŞİD nasıl böyle kısa sürede büyüdüğü merak konusu. Kısaca anlatmak gerekirse istihbarat teşkilatların yanında Avrupalı katılımcıların sayesinde bu kadar büyüdü denilse hata olmaz. Avrupadaki İslamfobi öyle bir hal aldı ki Müslüman Avrupalılar kendilerine yeni çıkar yolu aramaya başladılar. Onlar için en kolay yolu IŞİD sağlamıştı. Onlara hem para verecek hemde güya Cihad için savaştıracaktı. Avrupadaki IŞİD ajanları işini başarmışlardı. IŞİD için çok kolay olmuştu. Peki İslamfobi Kürt fobisi olursa?
 Evet Kürt fobisi olursa bu sefer bundan yararlanacak örgüt hiç şüphesiz PKK dır. Güya Kürt davası güden PKK Kürt fobisinden eskiden beri yararlanıyordu. Günümüzde eskisi kadar olmasa da hala yararlanmaktadır. Özellikle Anadolu'nun batı kesiminde görülen Kürt fobisi Pkk'ya destek sağlamıştır. Kürt fobisi devam ederse Pkk destek kazanmaya devam edecektir. Doğu'dan batıya göç eden ,iş bulma umudu ile gelen Kürtler dışlanmıştır, halada bazı kesimler tarafından dışlanmaktadır. Batı'da Kürtlere canavar gözü ile bakılmaktadır. Asıl sorun ise burada başlamaktadır. Birbirine 800-900 yıldır kenetlenmiş iki ırk, günümüzde düşman görülmekte istenmektedir. Batıda oluşan Kürt fobisinin en önemli unsuru hiç şüphesiz Pkk'dır. Fakat kendilerine Kürt davacısı diyen bu grup Kürt davası ile uzaktan yakından alakası yoktur. Başlarındaki şahsın bile Kürtlüğü sorgulanmaktadır. Daha doğrusu Abdullah Öcalan'ın soyu Kürt değildir. Annesi ve babası Ermenidir. Daha sonraları koruyucu ailelerine verilen; annesini Türk bir aile babasını Kürt bir aile yanına verilmiştir. Pkk Abdullah Öcalan'ın menfaat çalışmasından başka bir şey değildir. Güya Kürt davası güden şahsın ve onun peşinden bir grup insanın daha çok Kürt öldürdüğü de unutulmamalıdır. Pkk Kürtlerle Türklerin arası açılmak için kurulmuştur. Hatta Abdullah Öcalan'ın üniversite yıllarında korunduğu önceki bir yazımda dile getirmiştim.(Nasıl oluyorda o sıkı zamanlarda Deniz Gezmiş ile ilgili bildiri dağıtma ve halkı galyana getirmekle suçlanan biri 3 ay gibi çok küçük bir cezayla işten kurtuluyor? Üniversite yıllarında bile Öcalan'ı koruyan bir güç vardır.Pkk'yı kuran asıl güçte budur.) Şunu da unutmamak lazım tüm Kürtler suçsuz değildir. Ama 3-5 kendini bilmezin yaptığını 10-15 milyon insana yıkmanın kimseye faydası yoktur. Fakat hem Kürtlerin hemde Türklerin unuttuğu bir şey var oda tarihimizidir. Bizim dedelerimiz, abilerimiz Kurtuluş Savaşında, Çanakkale'de, Sarıkamış'ta, Kıbrıs'ta, Doğuda Pkk ile beraber savaşmışlar beraber şehit düşmüşlerdir. Unuttukları şey bizim geçmişten gelen kopmaz olan bağımızdı. Batıda ki Kürt fobisi azalsa Pkk ağır bir yara alacaktır. Pkk ise bunu istemediği için her gün ajanlarını sahneye çıkarıp adı protesto olan fakat savaştan farkı olmayan bir oyun ile oyunlarını sahnelemektedir. Televizyonlardan bu sahneleri gören Türkler ise Kürtlerden soğumaya başlıyorlar. Bu konu tüm Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan Türkü, Kürdü, Çerkez'i, Lazı herkes için geçerli. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ne kadar birbirine kenetlenirse düşmanı yenmek o kadar kolay olacaktır. Gelin önyargılarımızı nir yana bırakalım ve kardeşlerimizi kucaklayalım.
  Saygı ve Selam ile...
( Kürt Fobisi başlıklı yazı seyfullah tarafından 21.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.