*** Vedalaşırken kucaklaşıp öpüşürüz ya hani; işte o sırada sırtınızı okşayan ellerin temasında çok duru, içten, sevgi, saygı ve dostluğun sıcaklığını ruhunuzla hissetmek muhteşem bir hazdır.

 

*** Her övgü dolu anlatışlar da " mahcup oluyorum " yanıtı ile karşılaşıyorsanız; nelere sahip olduğunu çok iyi bilen mütevazi ve nazik, farklı bir kişilik vardır karşınızda.

 

*** Aile fertleriniz dışında; başkaları için kendiliğinizden yapacağınız teşebbüslerde dikkatli olmazsanız " SANA NE !!!" zılgıtı ile karşılaşabileceğinizi unutmayınız.

 

*** Karşınızdakinin talebi olmadan; kendinizce yapacağınız işler kulağınızın çekilmesine sebep olabilir.


***Soyun düşüncelerinizi; kalsınlar çırılçıplak.


***Dışımızdaki şeylere bağlı değil mi mutluluk ?


*** Çok konuşuyorsanız; anlaşılma ihtimaliniz gittikçe azalacaktır.


***"Ha, hı, peki, tamam, olur, evet, hayır "... kesin hüküm içerdiği için; yerli yerince kullanılması gereken kelimelerdir.


*** Eşlik etmeye çalışırsınız ya hani sevdiğiniz bir şarkıya, bilmeseniz de sözlerini mırıldayarak, yarım yamalak i; şte öyle bir şey yaşamak.


*** Beklentisiz sevgilerini etrafına sunan, merhamet ve iyilikle dolu yüreğe sahip olanlar üzülmeye mahkumdurlar.


*** " Ne ekersen onu biçersin ! "...Bu vecizenin gerçekleşmesi; tamamıyla dış faktörlere ve ektiğiniz sahaya bağlıdır.


*** " Felekten bir gece çaldık !..." .. Hırsızlığın açık beyanı .


***Kahpeliğin, şerefsizliğin, ahlaksızlığın cirit attığı bu dünyanın sabahı böyle ise;kim bilir neler yaşanır gecesinde.


*** Film ve tiyatroda; senaryo ve kurguya göre üst seviyede rol yapanlar alkışlanır. Ancak; senaristliğini yaptığınız hayatınızda rol yapmaya kalkanlar ise aşağılanır.


***Kolaydır gönüllere girmek. Ama girdiğiniz gönülde insan gibi kalmaktır mesele.


***Uykusuz bir gece nasıl da göz açtı birden gündüze. Kim bilir neler yaşanacak bu yeni günde. Yaşayıp gidiyoruz kimimiz öyle, kimimiz böyle.


***Yeni bir gün doğumu daha... Kim bilir nelere gebe.


***Kurduğunuz ilişkilerde; şayet yalan, dolan, rol içindeyseniz her an o pis dünyanız yıkılmaya adaydır.


***Karşısındakilerin umut, onur, şahsiyetleri ile oynama cesareti göstermek şerefsizlik ve namussuzluktur.

 

*** CARİ açık !!! Lütfen el tutalım, giydirelim. Üşümesin garibim.

( Rol Ve Alkış başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.