Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 12 Ocak 2015                                                                         

         Nereden, nasıl başlayacağımı bilemiyorum ama, Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına seçtiğimiz genç arkadaşımız İbrahim AY,düzenlediği ödül töreni ile,  Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin geleceğine bir ışık tuttu.  İnşallah her yıl böyle olur diyorum. Bundan da, daha güzeli olmaz ama, ben daha da güzelini diliyorum. Çünkü insanlar güzelliklere doyamuyorlar.Bende doymuyorum.

       Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin kuruluşundan bu güne kadar, böyle bir etkinliği ne gördüm nede duydum. 1976 yılından günümüze kadar Gaziantep Basınını uzaktan yakından izlerim. Bu vesile ile onları da anmış olalım. Bir çoğu Hakkın rahmetine kavuştular.Reşat Zorbaş, Faik Muhsinoğlu, Osman Tuzcu, Cemil Cahit Güzelbey, Mustafa Sabah, Nuri Sabırsız, Halil Zor, Abdullah Sabri Kocaman gibi çok değerli başkanlar bu  kutsal makamdan gelip geçtiler. Bunların bir çoğu yakından tanıdığım dost ve ahbaplarımdandı. Fakat hiç bir zaman ve hiç bir yerde bizi, Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin sofrasına  oturtamadılar. Bunu ancak İbrahim AY yaptı.

       Tam sekiz dalda ödül düzenlendi, bazı yaşlanmış basın emektarlarına plaket verildi. Yarışmaya bazı beklemediğim yaşlı dostlarımında katıldığını gördüm ama, ben katılmamıştım. Fakat ödül ve plaket alanların arasında  Fahri ANLAROĞLU, Zahide YALÇIN,  Yaşar ÖZEN, Ahmet ATILMIŞ, Fevzi GÜNENÇ, Nuri SABIRSIZ, İsmail Cabbar GÜNEŞ, gibi dost ve sevdiklerimizi görmek bizi yeteri kadar mutlu etti. Ödül ve plaketlerin dağılımında Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma ŞAHİN, Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet TAHMAZOĞLU, Millet Vekillerimizden Mehmet ERDOĞAN, Derya BAKBAK, Amerikan Hastanesinde benim Diyet Doktorum Sayın Milletvekili Mehmet ŞEKER programa renk kattılar.

       Ozan Emre EMRAĞ’ın sunumuyla, her şey yerli yerinde idi. Maşallah bizimkiler doya doya, davul zurna eşliğinde oynayıp sektiler. Orkestracılar usanıp yorulmadılar. Ne oynayıp sekenler doydu, nede çalanlar yoruldular, nede benim  gibi yaşlılar dinlemeye, seyretmeye doydular. Şunu da  söylemeden edemiyeceğim. Divan Otelinde, Selçuklu Salonuna yetişinceye kadar, karın yağışının seyrine doyamadım. Programın bitiminde,  yine evime yetişinceye kadar,  karın lapa lapa yağışını seyrettim. Salona zorlayarak getirdiğim eşimin memnuniyeti, gözlerinden okunuyordu.

       Ben bu başarılı Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin, değerli Başkanına, önce teşekkür ediyorum, daha sonra da, bu başarılı çalışmalarının devamını  dilerken, sevgili okurlarıma hoşça ve dostça kalınız diyorum. Her zaman ki olduğu gibi, en güzel ve mutluluk dolu  günler, hep ve hepimizin olsun diyorum.

( Ödül Ve Plaket Dağıtımının Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 13.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.