GEÇMİŞTEN BU GÜNE

Hani hatırlıyor,musun

Seninle tığ gibi delikanlı,misali takınır,ne hayaller kurardık

Ne sokaklar gezer ne naralar atardık.Ta ilk okuldan beri kardeş gibiydik

Beraber yer beraber içerdik,rüyalarımız aynı ,hayallerimiz aynıydı.

Hani hatırlıyor,musun

Sen Ayşe,yi ben buseyi severdik,okul çıkışında buluşup felekten bir gül çalıp çılgınca deliler gibi aç susuz gezerdik.o günleri özledim kardeşim o günleri,sen okuyup polis olacaktın ayşe avukat ben savcı buse doktor,ama olmadı.hayat dediğin gibi olmuyor bazen,bir sen polis oldun Ayşe avukat biz ise  buseyle ayrıldık hayata  kör topal devam ediyoruz,aradan aylar yıllar geçti ayrıldı ,koptu yollarımız .

Hani hatırlıyor,musun

Gün gelirde birbirimizden ayrı düşersek,arayıp bulacak haberleşecek,tik şimdi o aklıma geldi elimde resmin,aklımda kurduğumuz hayallerden izler kaldı.ben buseye kavuşamadım ya sen ya sen Ayşe,ye kavuşabildin mi kardeşim,dün eski mahallenize gittim adresini sordum zorda olsa bir izler buldum,buldum bulmasına,da kardeşim,içimde bir korku bir ürperti bir hüzün kapladı içimi ya kötü bir haber alırsam  diye korkuyorum kardeşim korkuyorum.Nihayet kendimi toparladım tüm cesaretimle izini bulmaya çalıştım ve duydum,ki sen sözünü tutmuş polis olmuşsun gurur duydum kardeşim gurur,ama Ayşe seni terk etmiş.yıkılmışsın ağlamışsın bir müddet sonra hayata onsuz,da acıda olsa alışmışsın duyduğum bundan ibaret başkada izini bulmaya çalıştım derken bir acı haberle yıkıldım kardeşim yıkıldım….

Hani hatırlıyor,musun

Ölüme meydan okurduk oda neymiş derdik ya sen ondanda sözünü tutmuşsun duydum,ki ölmüşsün bir göreve giderken pusuya düşürülmüş şehit olmuşsun.yıkıldım kardeşim yıkıldım ölümü sana yakıştıramadım,ama biz seninle ölümün hayalini kurmamıştık ,ki kardeşim yıllar sonra senin izini bulmuşken inanamadım kardeşim şimdi çıkıp gelsen gözü yaşlı kardeşine desen,ki hadi geçmişteki gibi ölüme meydan okuyalım bir çılgınlık yapalım ama sen ondanda sözünde bulundun bana fırsat vermedin beni yine terk ettin ya ben ,ya ben bu acıyla daha ne  kadar meydan okurum ne kadar,ah kardeşim ah mekanın cennet olsun ruhun şad olsun, seni çok seviyordum son defa diyemedim ya o şimdi beni kahredecek.

Cahit aluç Malatyalı şair

                

 

 

( Geçmişten Bugüne başlıklı yazı cahitaluc tarafından 21.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.