Güzelim'e güzellemedir.

Güzelim, gönlüm sensiz lime limedir.


Sözlük anlamı güzel'in, merhaba!
Gecenin boynuna dizilen yıldızım, kalbimdeki sızım...En sevdiğim uğraşım, yarışım, her karışım...Uğruna hikayeler yazdığım yüzlerce, şiirler dizdiğim sayfalarca, türküler yaktığım gönüllerce, usul usul ruhuna aktığım, canıma kattığım, yandığım, her an andığım, aşkım! 

- Bana bak, dedim, sözlerimi beynine çak, yak etine ya da çıkmasın senden, silinmesin asla!Taşa işledim aşkımı, taş kırıldı. Buza yazdım aşkımı, buz eridi. Denize söyledim aşkımı, deniz kurudu. Göğe çizdim aşkımı, gök yıkıldı. Sana da söylüyorum aşkımı ama sen kırılma sakın, erime asla, kuruma ve yıkılma bana! Şiirsel olsun diledim, kalp ritmimi yansıtsın yazdıklarım. Ölçüsünü bulsun, sanatını yapsın ve sonsuz bir pınardan akan dünyanın en tatlı suyu gibi senin dudaklarına değip ruhuna dokunsun istedim. 

Sana sarf ettiğim her söz, uğruna döktüğüm her yaş boşuna değildir. Kalem kaşına hayranlığım, taze yaşına bağlanmışlığım ve değmişliğim canına, olmuşluğum aşkına nafile değildir. Dile benden ömrümü vereyim sana dilim dilim. Ne söyler dilim, öğren! 

Baktı bana, bir baktı bin baktı gibi, hem can evimi yakıp yıktı.Kaldım o bakışın altında, eridim küle döndüm o yakışın içinde! 'Gözlerim kamaşıyor gözlerinin ışığında sana bakamıyorum.'dedim.  'Bu ne tesirli bir nazardır, ne büyülü bir bakıştır. Canım sanki sana örülüdür. Yarınım seninle öngörülüdür.' 

- Söyle, dedi. Beni alıp götüren sesiyle... Dinliyorum seni can kulağıyla ama beni mutlu eyle! Bahara ermiş hissedeyim kendimi, seninle baharın geldiğini bileyim, gülün açtığını, bülbülün öttüğünü, kışın bittiğini...

 - Sen'in her sözün papatyalı bir kolyedir ömrüme asılan. Her bakışın birer mühürdür ömrüme basılan... Her dokunuşun birer candır canıma katılan... Ve bir ömür boyu o kolyeyi taşımak da benim en büyük arzumdur. Aşkımsın. Kalbimde dağımsın. 

- Sen de bende  ağız dolusu varsın. dedi.Kalbim ağrımaya başladı böyle de söylenmez ki pat diye! Tansiyonum zirve yaptı, gözlerim karardı. Sana dayanamıyorum biliyorsun. Beni düşündüğünü bilmem ve bunu senden duymam kalpten götürür beni. Kalp krizi gibisin sen, ansızın gelip götürüyorsun beni. Direkt tesir ediyorsun, damardan geliyorsun, beyne ulaşıyorsun. Esirin oluyorum. Konuştukça sen, düşündükçe, hislendikçe...İçim dışım acayip senleşiyor.Sen en güzel kelimemsin. En süslü ifademsin. Sen'in olduğu her dizem her satırım itirazsız en güzel sanat eserim oluyor.Yağmur yağınca sen yağıyorsun üzerime; baştan ayağa senleniyorum. İliğime değin hissediyorum seni! Yapış yapış sen oluyorum.Güneş doğunca sen doğuyorsun bana, sana uyanıyorum hemen, komple aydınlanıyorum.İçim dışım bir aydınlık oluyor sorma, ferahlık oluyorsun bana, taze bir soluk... Oksijen olup doluyorsun ciğerime, işlerlik kazandırıyorsun kalbime, aklıma kuvvet oluyorsun, gözlerime fer,  alnıma ter, bu can emir erin oluyor. 

Parmağını dudağına götürüp sus işareti yaptı.
- Güzel nefesini harcama boşuna, biliyorum her şeyi. Ruhunu okuyorum senin, içini biliyorum. Sakla bana hislerini, gözlerin konuşsun tek! Kalbinin her atışı bana olan sevginin en net ifadesidir. Kalp ritmin bile ben diye atıyor. Nabzını tutuyorum konuştuğum zaman nabzın tavan yapıyor, için içine sığmıyor, gözlerin kocaman oluyor, kalbin körük gibi atıyor, damarların şişiyor. İspata gerek yok aşkını, sana dokununca anlıyorum, bakınca, konuşunca...

 O böyle konuşunca ben bende değildim artık. 
( Güzelleme başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 20.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.