Gaziantep Güneş Gazetesi  02 Aralık 2014
........................................................................

Sayın Tahmazoğluna, bir dilekçe daha. Duymasa da, dinlemese de  yazacağım. Yeditepe Mahallesine bir Pazar istedik, dinleyenimiz olmadı. Ağlamayan bebeğe de süt verilmiyor demişler. Biz ağlıyoruz ama,  yinede süt verenimiz olmuyor.  Acaba  neden? Halbu ki, muhtarımız çok değerli, mahalle temsilcimizde öyle değerli bir insan. Mahalle halkı kızgın  ve  öfkeli.  Acaba yukarıda sözü edilenler yetersizler mi diyor. Mahalle sakinleri. Şimdi asıl konuya dönelim.

Her Yeri Mamet diye andığımız rahmetli Mehmet Dai,  sağlığında kapılardan şikayetçi olduğunu söylerdi. Ben de Gaziantep’in cadde ve sokaklarının dar olduğundan şikayetçiyim.  Her semtte, her yıl yeni yeni mahalleler kurulan Gaziantep’imizde cadde ve sokaklarımız yine dar planlanıyor. Belediyelerimizin olumlu çalışmalarını göz ardı  edersek, belediyelerimize haksızlık  ederiz, nankörlük ederiz. Fakat plan  ve proje  üreten yetkililerimizin yanılgıya düştüklerini düşünüyorum. Yanlışlığa düşmek ayıp değildir.  Ama yanlışı düzeltmemek af edilmez bir ayıptır

Örnek verecek olursam, Şahinbey İlçemize bağlı Yeditepe Mahallesindeki  85256  nolu sokagın durumunu, yetkililerimiz gelsinler  ve görsünler diyorum. Sözü edilen sokak üç apartmanın ününü tutuyor. Yani kısa bir sokak. Üç adet apartman ile şehit Uzman Çavuş Mehmet Çiftçi parkının arasındaki 85256 Nolu sokaktaki park yapan araçlar arasında, karşıdan gelen araca yol kesiliyor desem inanın. Burada sokak iki veya  üç metre genişlese ne olur diye soracak olursanız. Perkımız iki  üç metre küçülür. Küçülürse ne olur? Hiçbir şey olmaz, kıyamette kopmaz diye düşünüyorum.

Bence böyle bir yerlerde parklarımızın büyüklüğü değil, trafiğin aksamaması ve sokaklarımızın yeterli olması söz konusu olmalıdır. İlimiz  Gaziantep’e bağlı Şahinbey Belediyemizin plan ve proje üreten yetkilileri, şehrimizin özellikle yeni kurulan mahallelerinin  cadde ve sokaklarını yeniden inceleyip, gözden geçirmelerinde yararlı  olacaklarını sanıyorum. Bir taraftan eski mahalleleri düzeltirken, yenilerin  gelecekte sorun yaratmaması önemlidir. İnşallah Yukarıda sözünü ettiğim 85256 Nolu sokagın gerekli incelemesinin yapılıp  ve iki üç metre genişletilmesini  taleb ediyorum. Saygıdeğer okurlarım. Bu günlük de bu kadar. Gelecek sohbet yazımda buluşmak dileği ile hoşça ve dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun diyorum.


( Şikayetim Var başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 3.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.