İlk okul öğretmenim rahmetli Necati Suakman hocam onu kaybettiğimizde beşinci sınıfta idim..
Hayatımın ikinci ölüm şokuydu günlerce kendime gelemedim evde yas ilan ettirmiş radyo filan açtırmamıştım..Çok severdim ona büyük bir saygı ve hayranlık duyardım..Mesleğine gönül vermiş bir ilim neferiydi.

İlk şiirimi ona ithafen yazmıştım bunu ömrümce saklayacağım diyerek başımı okşamış ve sen iyi bir şair olacaksın demişti.
Ne yazık ki bir kopyası bende yok..Ama olsun öğretmenimin mutluluğunu görmek bana en büyük ödül ve en kutlu anıdır..

Sen benim sağ kolumsun Aydoğan hadi bakalım karneleri hazırlayacağız yardım edin derdi..Bir başka arkadaşım ve ben öğretmenimize karnelerin hazırlanmasına yardım ederdik..
Bu gün yüreğimdeki vatan millet ve Atatürk sevgisini ona borçluyum..
O sadece ders vermez talebelerini evladı gibi görerek yetiştirirdi..
Sevgili öğretmenim yüreğimde sevgin hala aynı seni hiç unutmadım hayatımın en aziz hatıralarından birisin...
Ruhun şad mekanın cennet olsun nur içinde yat..
Bu vesile ile mesleğine sevdalı tüm öğretmenlerimizin gününü kutluyorum. 

Şükran  Gülcenaz AYDOĞAN 
( Öğretmenim başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 24.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.