Ya melodika ya da mandolin mecbur idi

Maxi modeli zordu benim aldığım midi

Siyah beyaz tuşlara basardık bidi bidi

Nota yapıştırırdım bir men akıllı gidi


 

Rengi yeşil markası Yamaha yatık model

Sol la sol fa mi si do, Samanyolu çok güzel

Belledikçe çalmayı döktürmek ömre bedel

Arkadaşlarla iken havası ayrı özel


 

Temel sağlamdı daldık piyanoya merakla

Diyez bemole kıldım, çare solfej arakla

Kolay olmuyor elde ayna cımbız tarakla

Ya çığır gece gündüz ya Eylülde vırakla


 

Meğersem amaç  misyon ve vizyon sağlamakmış

Kazanılan tınıyla hüzzamda ağlamakmış

Edinilen oktavla romantizm çağlamakmış

Duyguları müzikle hayata bağlamakmış



Vefakar öğretmenim gününüz kutlu olsun

Hayattaysan şükranlar, yoksan rahmetler olsun

 

 

MCU




Ne zamandır içerimde bir uktedir yediğim her lokmada alnımın her terinde öğretmenlerime şükranlarımı kendim ve ailem adına sunamamış olmak ; işte bu nedenledir ki sitemize hayranım ve misyonuna ciddi saygı duyuyorum sevaplarıyla da günahlarıyla da, bana bu olanağı sağlamış olması bağlamında. Genelde tüm öğretmenlerimizin, özelde ise Müzik öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü şimdiden kutlarım, hafta boyunca her öğretmenime birer ikişer yazabildiğimce gönlen de olsa ulaşmaya çalışacak ve seriyi 24 Kasım tarihinde İlkokul Öğretmenim ile nihayetlendireceğim. Onların gıyabında sitemizdeki tüm öğretmenlerimizin de bu güzel günleri kutlu olsun efendim.

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / Müzik başlıklı yazı MCU :) tarafından 21.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.