“I am John Smith”  idi ilk öğrendiğim cümle

“ Are you Bill Jones ? “ diyerek lazım gelirdi tümle

Yaptın yaptın tamamdır, yapamaz isen gümle

Mrs Maria Borgis adı, İskoçya’dan buyurmuş

 

Türkçe konuşmak yasak, konuşsak da anlamaz

Gerçek simit ve bilmek sandım kafa danlamaz

Tırsardım muziplikten cici isen banlamaz

Delikanlı gavurmuş bize sağlam duyurmuş

 

Görmüşüz ilk miniyi içimiz hoş oliyi

Yemişim corcu morcu kalbim aşkla doliyi

Kocası bir zebellah bize fena soliyi

Kardeş küçüküz işte zati nefis uyurmuş

 

Her şeyden önce insan, zamanla erdi aklım

“Repeat after me” halen en özelimde saklım

Lisan öğretti ya o, her lokmamdaki paklım

İngilizceyi kalkan edip erdem buyurmuş

 

Vefakar öğretmenim gününüz kutlu olsun

Hayattaysan şükranlar, yoksan rahmetler olsun

 

 

MCU

 

Şiir girizgahı espri değildir, sitemizdeki çok değerli Sayın Eğitimci de bir dönemin Maarif Koleji İngilizce öğretmenlerindendir, English 900 diye bir seriyle başladık yaşımız 11, her gün 15 cümle ezberletirlerdi haftalık 40 saat İngilizceyle Cumartesi öğlene kadar dahil : )) Bir de yatılı okuyorduk, hocamız da yurdun önünde eşiyle bir karavanda yaşardı, hey gidi günler heyyyy : ))

 

Ne zamandır içerimde bir uktedir yediğim her lokmada alnımın her terinde öğretmenlerime şükranlarımı kendim ve ailem adına sunamamış olmak ; işte bu nedenledir ki sitemize hayranım ve misyonuna ciddi saygı duyuyorum sevaplarıyla da günahlarıyla da, bana bu olanağı sağlamış olması bağlamında. Genelde tüm öğretmenlerimizin, özelde ise İngilizce öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü şimdiden kutlarım, hafta boyunca her öğretmenime birer ikişer yazabildiğimce gönlen de olsa ulaşmaya çalışacak ve seriyi 24 Kasım tarihinde İlkokul Öğretmenim ile nihayetlendireceğim. Onların gıyabında sitemizdeki tüm öğretmenlerimizin de bu güzel günleri kutlu olsun efendim.

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / İngilizce başlıklı yazı MCU :) tarafından 19.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.