Hani bazen canınız öylesine çok sıkılır da kimseler bilmez neyiniz vardır.Her şeyi ve herkesi arkanızda bırakıp gitmek istersiniz bazen fakat bir şeycik de gelmez elinizden.Her şeye herkese '' peki '' deyip yalnızlığınızla kalakalırsınız!

Yalnızlık aslında insana has bir duygu,bir kavram olmasa da duygusal,ruhsal çöküşler insana has duygular.Ve Bu duyguların oluşturduğu ceberut yalnızlık tamamen insana ait.Hangi kesimden gelirse gelsin yalnızlığın tadı,kokusu ve bırakıp kaçtığı pişmanlık hikayeleri hep aynı..Misal siz bir insanın tüm acılarında,üzüntülerinde yanında olup onunla üzülüp onunla kederlenip aslında güzel mi güzel hayatınızı karartmaya hazırken,o sizin ufacık gülüşlerinize sahip çıkamayabilir hatta ufacık gülüşlerinizi çalabilir de..Yan yana olabilirsiniz fakat değerler aynı hizada olmayabilir.Bir ’yan’ haddinden fazla değer verirken diğer ’yan’ haddinden daha az değeri çok görebilir ve tüm hayat ışığınızı çalıp sizi yapay umutlara da mahkum edebilir.


Düşünün ki; hiç dokunmadığınız bir bedendeki kalbin sizin için bir kere çarpma ihtimali size dünyaları verebiliyor da alabiliyor da.. / bir kalp çarpıntısına BIR ÖMÜR! / Bazen de hiç sıcaklığını bilmediğiniz,dokununca heyecandan terini hissetmediğiniz o avuçiçi sıcaklığı için BIR ÖMÜR donmayı göze alabiliyorsunuz! Ve bazen ciğerlerine çekip umarsızca savurduğu duman yerinde olmak için tüm nefesinizi vermeye hazır olabiliyorsunuz./bir nefese BIR ÖMÜR!/ 
Aslına bakarsınız işin en acı tarafı tüm bunların bir gün gerçekleşebileceği ümidinin tuzak olduğunu fark ettiğinizde başlıyor..


Ve bilirsiniz ki; tuzağa düşmüş av’ın halinden hiçbir avcı anlamıyor!


Siz soğuk odanızın tam ortasında yanmayan sobanızın tam yanma yakınlığında oturup,elinizde kalan bir parça umudun hayatınıza yetip yetmeyeceğini düşünürken,tüm uzuvlarınızın donduğunu fark edip düşünürsünüz bazen; hayallerini yakıp ısınan varsa,ben kendimi yakıp ısınamaz mıyım diye! Intihara meyilli düşüncelerinizin ve size kurtarıcı gibi gözüken duygularınızın arasında bilardo topu gibi, bi bantan diğer banda çarparken,aslında tüm bu kargaşanın ve tüm bu çilenin sebebi sanırım sadece ’yalnızlığım’ dersiniz ve hayatınızın tekdüze gittiği günlerde özgürlük denen şeyin aslında kocaman soğuk bir yalnızlık olduğunu anlarsınız!




Her kesimden ayrılığı tattım ve hâlâ tadıyorum bir parça, 
Sanırım herkesim,kimsesizliğe dönüyor; ayrılık t’attıkça..
View Full Size Image




( Soğuk Yalnızlık başlıklı yazı Gkhn tarafından 17.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.