Miray'ın düşünceleri...

Karanlığım ve Yalnızlığım..

Korkularım ve acılarım..

Karanlığım, artık tüm bedenimi ele geçirmiş, esir düşmüş yüreğim..

Yalnızlığım, ise  en büyük arkadaşım... Acılar, ise en büyük sırdaşımdı.

Hayat, akıp giderken mutluluk zamanı durdu. Hayat akıp gittikçe daha çok sarıldım yalnızlığıma...

Zaman geçtikçe daha çok alıştım acılarıma. Zaman kabul ettirdi sessiz dünyamdaki umutsuzluğu...

Doğru, bildiğim her şey.. Aslında yanlış, inandığım her şey, hayal kırıklığıydı.

Dost, bildiklerim aslında düşmanlarım.. Aile, bildiklerim ise aslında yabancı . Korkularım ise sessiz dünyamda ki sessiz çığlıklardı ...

Şimdi, ise bu koskoca şehirde,  kimsesiz küçük bir kız çocuğu gibi suskun hayatın ve insanların  acımasızlığı ile yaşamaya çalışan ben ve yine çocukluğu elinden alınan hayata küskün içene attığı acıları, kaybettiği güneşini  ona çok uzakta olan içinde yaşattığı hayallere umutlara kavuşmak için mücadele eden yine ben.. .

Kötülüklerden koruyacak sessiz dünyama ses olacak  bir savaş' cı...

 Umutlarıma  ışık saçacak bir mucize istiyorum...


devam edecek....

( Sessiz Dünyam başlıklı yazı rosee tarafından 17.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.