ÜLKEM İÇİN ÖLEBİLİRİM

 

    Ben yaşadığım süre içerisinde ülkemde yaşamak istiyorum.Ben ülkemde;beyazın siyaha üstünlüğünün olmadığı bir eşitlik ülkesinde nefes almak,yaşamak ve ölmek istiyorum.Ben ülkemde eşitlik,adalet,sevgi,saygı,hoşgörü,barış,kardeşlik,özgürlük istiyorum…

    Ben ülkemde özgürlük istiyorum.Düşünce özgürlüğü,konuşma özgürlüğü,seçme özgürlüğü,sevgi özgürlüğü,eğitim özgürlüğü…İnsanların,hayallerinin peşinden gidebilme cesaretini kazanabilmelerini,kendilerine güvenmelerini istiyorum.

    Ben ülkemde güven dolu bir ortam istiyorum.Barış dolu,sevgi dolu gözlerle birbirine bakan insanların çoğalmalarını istiyorum.Ben ülkemde sağ gösterip,soldan vuranları,arkadan hançerleyenleri istemiyorum.Ben ülkeme ihanet edenleri asla bağışlayamam.Ben,ülkemde güvenmek,güvenilmek istiyorum.Herkesin birbirine saygı  göstermesini istiyorum.Çünkü,herkesin yaşam tarzı,beğenileri,sevdikleri,sevmedikleri ,düşünceleri,hissettikleri,yaşadıkları,,bu hayat maratonunda görüp geçirdikleri asla aynı olamaz.aslında bu farklılıklar bizleri güzelleştirmeli,çoğaltmalı,büyütmeli,olgunlaştırmalı diye düşünüyorum.Ülkemi çok sevdiğimi dile getirmek istiyorum.SEVGİ VE SAYGILARIMLA…

 

   MERAL İŞLEYEN TUFAN

( Ülkem İçin Ölebilirim başlıklı yazı MERAL TUFAN tarafından 15.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.