60 ve 70 kuşağındaki anne ve babaların bahsini açtığımızda bu kuşaktaki anne ve babalar,uzmanlar tarafından "hızır"diye tabir edilir.Evlatlarının her daim arkasında olan ve olağanüstü hallerde müdahaleleriyle bu tabiri verdikleri kesin.
                                  Yine o malum "hızırlar",nasıl bir ortamda ve baskıyla,korkuyla yetiştirildiyse,ambiyane tabirle utanmasalar "yavrum,yaşın kaç olursa olsun sen yorulma ben sana ellerimle yediririm,hatta sen yorulma senin yerine de çiğnerim."diyecekleri kesin.
                                  Yine o hızır aleyhisselamlar,evlatları yorulup acı çekmesin diye onların yerine düşünen karar mercidir.
                                  Ne de olsa düşünmek,evladı yorar!
                                  Evlensen de barklansan da bunlardan kurtuluş yoktur,zinhar yoktur.
Gel,gel..
Git,git..
Otur,otur..
Kalk,kalk..
                               Uzmanların ilk defa yanıldıklarını söyleyebilirim.60 ve 70 kuşağındaki anne ve babalar "hızır"değil,"maydanoz"ailegillerdir.Bu maydanoz ailegiller,çoğunluğunun aldığı olağanüstü eğitimle(!),bir kafanın nesi var iki kafanın sesi var gibilerine,insanların ağzınla hareket eden süper ötesi varlıklardır.                    
                                Bir başka ifadeyle 60 ve 70 kuşağındaki anne ve babaların çoğunluğu "saldım çayıra,mavlam kayıracıdır."
                                 UMUT KAYNAĞIM MI NE?
                              -İçinde bulunduğum kuşak ve nesildir.Çünkü,içinde bulunduğum kuşak ve nesil kendilerini kendileri yetiştirmiştir.
                                Kendilerini kendi tırnaklarınla yetiştiren gurur duyduğum içinde bulunduğum kuşak ve nesil,kendilerini yetiştirdikleri kitabi bilgileri kullanma gereği bile duymadan anne ve babalarının yaptıklarının tersiyle hareket setseler,kendisinden sonra yetiştirilip gelen nesil "ŞAHESER"diye gösterilip anılacaktır.

OĞUZ BATIN

( Maydanoz Ailegiller başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 31.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.