Çocukluğun o masum bakışlarında kaldı bugünlerde aşk...Anıların tozları silinmeden açılamaz oldu sayfaları. Belki umuttandır, belki de özlem ne dersen de... Ama boğuk ve biraz da buğulu bir bakıştı o geçmiş iklimlerin esintileri. Elma şekeri tadında, biraz muzip biraz hırçın bir kadındı. Suskunluğu bir prens kadar asil bir adamdı. Ayrıldılar, ayrı kaldılar ve tam da bu sebepten hep kırmızıydı dünyanın rengi. Günler geldi, geçti, mevsimler değişti, kırmızı hiç değişmedi. Bazen bir esintide anıldı, bazen yağmurun sesinde. Bir çocuğun elindeki kıpkırmızı ve birazı ısırılmış elma şekerinde kaldı o aşk. Çocuk şekerini bitirdi bitirmesine ama seneler geçse de elması hiç çürümedi...
( Elma Şekeri başlıklı yazı Elma Şekeri tarafından 28.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.