BİR KADIN KAÇ MEZAR?

“Bir Kadın Kaç Mezar” romanı Yunus Karaçöl’ün, “Aşk ve Acı” ve “Uyanıklar Dünyası” adlı eserinden sonra yayınlanan üçüncü kitabı. Uğur Tuna Yayınları arasında çıktı.
Yunus Karaçöl, genç bir kardeşimiz ama yazmayı seviyor, araştırmayı, okumayı seviyor. Bu olguları zaten ortaya koyduğu eserlerde görmek mümkün.
Sadece yazımına, anlatımına dikkat etmeli… Bu konularda da başarılı olacağından şüphem yok.
Karaçöl’ün yaşamı da bir roman…Yılmadan, usanmadan hayata tutunmanın, acının, hasretin, yoksulluğun hepsini yaşamış bir insan. Ama yaşamını kendi değiştirmeyi de başarmış.
Yazın serüvenine gelince, yazma tutkusu adamın içinde var. Okul gazetesinden, çeşitli sanat ve edebiyat dergilerinde yayınlanan yazılarından anlıyoruz bunu.
Bay Girdap’ın kişiliğinde kendini bulması ya da ona kendi hayranlığın yüklemesi, kurgulayıp bir güzel polisiye roman ortaya koyması onun ne denli boyundan büyük bir iş başardığının kanıtıdır bence.
Romanı oluştururken, ülkemizin gerçeklerini araştırması, töre cinayetlerine parmak basması, gerçek olaylardan yola çıkması da romanı olumlu kılıyor.
Çünkü karaçöl bu romanda, toplumda ezilmiş, hor görülmüş, taciz veya tecavüze uğramış, haksızlık görmüş tüm kadınların yalnız olmadıklarına vurgu yaparken onlara kötü davranan insanların sonunda yaptıklarının yanlarına kalmayacağını mutlaka bir gün cezalandırılacaklarına inanıyor.
Özetle Karaçöl bu romanda, hayatın o kadar acımasız, çoğu zaman şerefi beş para etmez insanlara seni muhtaç ettiğini belirterek günümüz Türkiye’sine göndermede bulunuyor.
Yunus Karaçöl’ü, çabasından, yüreğinden dolayı kutluyorum.

İBRAHİM TIĞ (BÖLGE HABER)
( Bir Kadın Kaç Mezar başlıklı yazı YUNUSKARAÇÖL tarafından 23.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.