Nedir uzaklığın anlamı? Var mıdır bir ölçüsü? Tarifi mümkün müdür kelimelerle?

   Ya da şöyle sorayım. Görmediğiniz, tanımadığınız, dokunmadığınız birini hissettiniz mi hiç? Gözleri gözlerinize değmeden, aşık olup kilometrelere meydan okudunuz mu?

   Kokusu geldi mi burnunuza, bir sonbahar yağmuruyla? Hazan rengi yanaklarınızdan düşüp, toprağa karıştı mı gözyaşlarınız? Mesafeleri yaratana düşman oldu mu beyazlamış saçlarınız? Sıradaki şarkıyı kendinize armağan ederken, yalnızlığın dibine vurdunuz mu isyan gecelerinde.

   Vazgeçmek nedir bilmeyen yüreğinize anlatabildiniz mi, bir inat uğruna ödediği bedelleri? Beyninizle kalbiniz arasındaki en kanlı savaşlara şahitlik ederken, çaresizlikle tanıştınız mı? Mağlubu olduğunuz o savaşların izlerini gözlerinizin altındaki çizgilerde görüp, aynalara düşman oldunuz mu?

   Elleriniz buz keserken sesiniz titreyerek eşlik ettiniz mi, bir zamanlar bizim dediğiniz o şarkıya? Dilediniz mi çocuk olmayı yeniden? Hiç yaşamamış olmayı bunca şeyi...Ya da bütün pişmanlıklara rağmen, aynı hazzı tekrar yaşamayı...

   Gelgitlerinizde boğulurken ''Bir nefes olsun ama onunla olsun yeter ki'' dediniz mi? Kahretsin deyip elinizdeki bardağı, düşmanı olduğunuz o aynaya fırlatırken, parçalanan yüzünüzde kalbinizin yansımasını gördünüz mü?

   Mesafeler dedik ya en başından. Mesafeler küçüldü mü, bir ayna parçasıyla kestiğiniz bileklerinizden boşalırken sıcacık kanınız? Gözleriniz kapanıp, bedeniniz soğurken şarkınızın yankılandığı odada, ruhunuz uzun yolculuklara çıktı mı sonunda?

   Sahi siz hiç ölmek istediniz mi benim kadar? Ölümün soğukluğuna, aşkın uzaklığına rağmen yok olmak...

   Sizi bilmem ama ben ,hiç kimseye meydan okuyamayacak kadar yorgun, uzaklığı tarif edemeyecek kadar aciz, aşkı kelimelere sığdıracağını sanacak kadar zavallıyım. İşte bu yüzden ölü bir aşıktır benim adım. Ölümün soğuğunda aşkın ise çok uzağında kaldım...

( Ölüm Soğuk Aşk Uzak başlıklı yazı aslıhan tarafından 18.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.