Sorma bir senliğim tuttu ki, ifadeye kudretim yetmez.

Bir sevmişliğim var ki alem örnek alsın.

Sana diyorum akıllım!

Say ki aklının alamayacağı kadar seviyorum seni.

Mantığın ötesinde...

Tut ki dünya kadar, derya!


Senliğim tuttu yine, hoşuma gidiyor bu senli halim.

Sensiz halimi daha yazmıyorum. Noktayı koyuyorum sensizliğin alnının çatısına, yokluğunu alıp atıyorum üzerimden kapkara bir çarşaf gibi, ne varsa hüzne dair pazar malı yapıp satıyorum. Mecnun arıyorum dertlerime!

Artık tutamazsın beni, yüreğimin lav lav sana akışını...

Gönlümün buz buz sana kayışını...

Saçlarına ak olmak istemiyorum kızdırarak seni. Artık yarının hesabını kitabını yaparak da sevmiyorum seni, bil ilan ediyorum sana bunu. Seni anlık seviyorum, bu anlık dediğim bütün anların içine sığdığı bir andır. Öyle bir  sevimlik, bir esimlik değil! Bir ömürlük mesela boynuna astığın bir kolyeye Kaptan yazılı diye.


Bana Kaptan de, Kaptanım de, aşkım de, sevdiğim de!

De ki kanatlanıp uçayım yeryüzünden sana!

De ki dalgalanıp durulayım okyanustan kollarına!

De ki mavi olup döküleyim semadan yüreğine!


Ya  ben sana doyamıyorum ki!

Bu  ne sen açlığıdır, sen obezi olacağım. Sen şişmanı, seve seve kilo alacağım.


Sana en orijinal sözcüklerle ve süslü cümlelerle geliyorum. Dört nala seviyorum seni, nefes nefese kalırcasına, nefessizlikten çatlarcasına, boyun damarlarım şişe şişe, boyun damarlarımı jiletleye jiletleye...

Yok bunun çaresi, yaram fitil tutmaz, merhem sarmaz, gecelerce sarıldığım ve öptüğümsün.

"Önemli olan dokunmadan hissedebilmek ve yüreğinde sevebilmek..." diyorsun ya! Kendimi daha bir sana ait hissediyorum. Tapumu al! Sana verimli toprak olurum. Papatyana tarla olurum. Bire bin veririm. Beni al!

Seni dokunmadan seviyorum ya! Bir dokunsam kalbimden korkuyorum.

Yüreğim elimde sana gelsem ve 'Bak desem şu et parçasına... Yer var mı Allah aşkına başkasına?' desem! O zaman inanır mısın bana?

"Yüreğimden sevdim, hem de hiç  görmeden seni koklamadan, dokunmadan... Duy bunu ve not et yüreğine! Sen rabbimden sonra görmeden  sevdiğimsin."


Yanımda olsan ve 'Dile benden ne dilersen!' desen...

Başımı eğsem ve 'Kollarında uyumak istiyorum sonsuza değin.' desem...

Ben sana masumum.


-Tam da şu an mutlu musun? dedim o yare.

-Mutluyum, dedi 'tam şu an' dedi. Ne kadar mutlu oldum, ne kadar sevindim. Dönüp de baktığımda son yıla ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu olduğumu gördüm.

'Senin bir gülüşüne bin takla atarım.' dedim zıplayarak havaya, sevinç naraları atarak, ortalığı ayağa kaldırarak...

Gören deli var zannediyordu, aklını kaçırmış biri gibi bakıyorlardı bana.

Oysa sendin bütün şenliğim. İstediğim sendin.

Masumdum sana kurnaz hiç değil!


( Görmeden Sevdiğimsin başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 2.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.