Gizli Saklı Odalarda Kelimelere İhanet Eden Gözler

Gülümseyen gözler pırıl pırıl'dır, sevgi ile baktığında yerinden durmaz halay çeker gönlünden gönle taptaze saf karşılıksız sevgi sunar gülümseyişi ile. 

Bütün çıkmaz sokaklar bir anda Aşk’a çıkan sokaklara dönüşür. Ruhunda tatlı akan pınarlar gibi yanan yüreğine su serperek rahatlatır hayat sunar.

Duygusuz çürümüş bir anlam ifade edemeyen gözler baksın görsün bu gözdeki tebessümü, gizli saklı odalarda kelimelere ihanet eden gözler hecelerle paramparça ederken gönülleri gelsin görsün bu gözdeki saflığı mutluluğun ışıltısını bir parça sevgi kapsın.

İhanet etmek için fıldır fıldır oynayan fersiz utanmaz gözler gelin görün bakışın güzelliğini azıcık edep ile bakmayı gönlü sımsıcak saran bakışlardan birazcık ders alın, alın da gönülleri yıkmayın ihanetin kokuşmuş vadisinde dolaşmayın, bakımsızlığınızla depremler ile gönülleri karatmayın yıkmayın. Kırık camlar gibi bakışlarınızla kanatmayın yürekleri..

Bakışlar ki gel kalbimde yaşa burası senindir istediğin kadar kal kira istemem diyen gözler hayat sunar, yoksa kalbim çok kırık dökük yaralı içinde sana yer yok, içeriye kimseyi alamam tamirat var diyerek bakan gözler ne bakana ne bakarak bir şey görmeyen hissetmeyene, hayat vermez yalnızca yalnızlık  ile acı isot tadı verir.

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
( Gizli Saklı Odalarda Kelimelere İhanet Eden Gözler başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.