Yavaşça ve telaşsız ama çokta ağırdan alma gelişini...
Öyle bir bir zamanda gel ki ne çok erken olsun ne de geç kalma...
Sensiz bırakma gecelerimi ey sevgili!
Yokluğunda üşür hayallerim, boğulur düşlerim buzullarda....
Biliyorsun sonbaharın'dayım ömrün , hazan pek erken geldi bu yıl ruhuma...Müjdele gelişini şarkılara,sazlar bir kez notasız çalsın ...
Yarın gibi gel sevdiğim beklenen sensin unutma..

Söz verdim ağlamayacağım sabırla susacak gözlerim,kirpiklerim bir damla gözyaşı bile taşımayacak...Yüzüm ıslanmayacak, yağmursuz bulutlara saklanacağım...Ne yıldırımlar ne şimşekler bilmeyecek içimdeki kasırgayı gülümseyen bir yüzle bu sınavı da sen istediğin için isyansız vereceğim..Hatta Küçük bir kız gibi, sevginden bir fener elimde aydınlatacağım geceyi derin uykunda...

Zaman geçecek saatler ve akşam ve sabah sen diye bir yaprak düşecek her gün takvimden...Sessiz bir dua yükselecek yüreğimden.Şu sarı bahar solduramayacak umutlarımı..Sakın acele etme yavaşça ve telaşsız gel çokta ağırdan alma müjdemi.Bir gönül dolusu dilek biriktirdim ama en çokta imkansızı istedim..Endişe etme sevgili sen uyan ben bir zeytin dalına asıp sana göndereceğim

Şükran Gülcenaz AYDOĞAN
( Yarın Gibi Gel başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 1.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.