Bana bak! Bu bir ültimatomdur tarafımdan sana verilmiş olan. İlk defa kızıyorum sana hakkın yok öyle gidiyorumlara, umudumu kesiyorumlara! Sen hiç dayak yememişsin galiba! Kızılmamış sana belli, hayatın için de bunlar da var, bil öğren.


            Kal kaldığın şu çilekeş kalpte, saralım yaralarımızı ikimiz bu aşkta. Senin benden başka kimin var, benim senden başka kimim var? Anlasana biz seviyoruz birbirimizi, anlamadın mı hala kalbimizi?


            Şikayet ediyorsam, kızıyorsam, sevdiğimden değil midir çokça? Bu sana işaret değil midir hoşça? İçimi tıka basa sen doldurmuşum, kalbimi sen doldurmuşum, gözlerimi sana dikmişim, elimi sana uzatmışım. Mümkünü yok senden başkasının, çaresi de...


            Başka yorumun yok mu seviyorum gibi. Bana bakma sen öyle, olduğun için mutluyum. Bazen geliyor işte sensizliktir derdim. Aynı şehirde olmamamızdır, aynı yolda yürümemiz, aynı evde kalmamamızdır. Oturup da çay içmememizdir derdim, yüz yüze konuşmamamız, el ele tutuşmamamızdır.Yanıyorum sana bu yangının parçacıklarıdır sitemlerim. Bırak değsin cana, yaksın. Senin bana kattığın yaşam değerini ve sevincini inkar edemem.Ben seninle hep mutluyum; ne dersem diyeyim aldırma öyle! Senin bana kattığın lezzet, tat...Rabbime şükrediyorum bu yüzden.


            Öyle umudunu falan kes benden demek de neyin nesi? Sen de kes diyorsun kendi adına konuş, buna müsadem var. Ama adıma konuşamazsın işte, buna ne senin hakkın var ne de benim müsadem var! Sana ilk defa kızıyorum, iyi ki şu an yanımda değilsin! Bana bak seni tutup nefessiz bırakana kadar öpesim var, saçlarını çekesim, yanaklarını sıkasım... Yok öyle devrimci aşk, senden başka kimim var.


            Sensiz yapamıyorum anlamadın mı hala, dayanamıyorum da ondan şikayetlerim. Bunlar yüreğimin bir nebzede gazıdır alınan. Sen nasıl da görmezsin bendeki seni, nasıl da inanmazsın?  Yeni yetme aşıklar gibiyim. Sokağın ortasında gözü yaşlıyım atarlıyım. Ortalığı velveleye katarlıyım.


            Sakın kızma bana, tavır takınma! Öyle çarçabuk da bana yakınma ! Bu ömrü gayri sana emanettir. Pes edip de bu aşkta tek kaçınma! İşveli yarimsin; nazlı cilveli... Seni daima doyasıya sevmeli , öpmeli, koklamalı... Bunu anlamalısın artık bilmelisin.


            'Aynı adamsın, değişmezsin' diyorsun doğru! Seni sevdiğimden dolayı mutluyum niye değişeyim ki! Hep sensizliktendir bütün sızlanmalarım, yoksa ne haddime düşer ağlamalarım. seni sevmeyi beceremiyor değilim. Yokluğuna pek de mana veremiyorum. Seni görebilmenin bahtiyarlığını, ömrüme dek sirayet eden aklığını, kalbime dek işleyen bütün paklığını, sanma ki anlamazlıktan geliyorum,  asla!


            Olmadığın şu şehir yakılıp yıkılmış, tutmadığın şu eller çatlamış kanamış, güzelliğini görmeyen  gözler kör olmuş, sensizlikte göz göre göre eskiyorum. Ömrüm saat misali sana ayarlanmış, aklım Yakup misali  sana tasalanmış, kalbim Züleyha misali sana çarpılmış, her gece varlığına bin şükür ediyorum.


            Sana gel yanımda kal demek istiyorum, yaralarımı sara merhem ol diyorum, bir ömür yastığıma baş koy diliyorum, bin kez dedim yine diyorum seviyorum.


            Bana bak ve kal gözlerimde!

            Öyle yağma yok aşkım, baştan savma...

            Sağaltılacak yaralarımız var, kaçmak yok.

            Dur hele...

            Bak hele...

 

( Bana Bak başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 30.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.