Bir milliyete sahip olmak ve o milliyeti sevmek ve benimsemek taraf veya ırkçı olmak değildir. Hiç kimse kendiliğinden oluşmaz anne babasını seçemez.Bir ülkede bir milliyetin mensubu olarak doğar, damarlarındaki kan ailesinden ona geçmiş genetik milli kimliğidir. Milliyeti, dili, dini, ırkı ne olursa olsun her insanın yaşama hakkı vardır. Şu dine veya bu dine mensuptur...

Ama her şeyden önce İNSAN dır. İnsanı insana düşman eden ve kırdıran bir takım milliyetsiz caniler vardır ki; Onlar halkların toplumların arasına nifak sokup cinayet silahlarına pazar kuran katillerdir..Onlar hiç bir dine ya da milliyete mensup değillerdir. 

İki değil yüzlerce yüzü olan o riyakâr iblisler dini milliyeti kullanarak dünyayı kana bulamakta ve insanlığın sonunu hazırlamaktadırlar. 
Bulundukları makam omuzundaki rütbe elindeki silah ve sahip oldukları güç ne olursa olsun hazırladıkları final onlarında sonu olacaktır...

Siz insanlar yüreklice birleşin kendi milli karekteriniz içinde kötülükle kötülerle mücadele edin. Onların büyülü laflarına sahte ihtişamına kapılmayın hatta korkmayın. Şu bir gerçek ki çoğalarak birleşenler kötülüğü ve kötüleri ezer geçer.

Birlik beraberlik milliyet şuuru akıl ve bilgi her millet ve toplum için geçerli en kuvvetli silahtır. Aynı ülkede yaşadığınız azınlık dediklerinizle birleşin çoğalın. Sizler çoğalın ki sizi bölmek isteyenler karşınızda güçsüz ve iradesiz kalsın.

Güç Birlikte Huzur Dirliktedir.

Şükran Gülcenaz AYDOĞAN

- Ey iman edenler! 
Topyekûn barışa girin, şeytanın peşine düşüp de birlik beraberliğinizi bozmayın. Unutmayın ki, birliğinizi bozmak isteyen şeytan, sizin apaçık düşmanınızdır!..

Bakara Sûresi ÂYET 208

( Güç Birlikte Huzur Dirliktedir... başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 26.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.